èetvrtak, 16.06.2005.

kada shvatis...

sinoc sam shvatila da nemam prijatelja...
nikoga kome bi mogla reci kako se osjecam,a da me shvati...

imam ekipu,ali s njima se mogu samo zajebavati...
...a tako ocajnicki trebam nekoga kome mogu vjerovati...

...imala sam ju nekada...najbolju prijateljicu...
...bila je divna...osoba kakvu samo mozes sanjati...prekrasna...
...vjerovala sam joj vise nego sebi...bila je moja druga polovica...a sada je vise nema...

...i sada sam sama...i tako izgubljena...

jos danas znam otvoriti "nasu" kutiju i pustiti sjecanja da se vrate...i tada suzdrzavam suze dok se smijem gledajuci nase slike...i tocno se sjecam svakoga trenutka...svake recenice...

tako mi nedostaje...


- 12:57 - Komentarchek ( 7 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>