petak, 10.06.2005.

hm...inteligentan naslov

danas ostadoh kod kuce-nije mi se dalo u skolu :o)
spavala sam skoro do podneva-ocito mi je falio san.
i evo...cijeli dan se vucaram po kuci,nisam napravila nista inteligentno ni korisno...
dobro,osim sto sam popila kavu i zapalila jednu dok mi starci nisu bili doma.
to stvarno mrzim,mislim,to sto moram sakrivat starom da pusim.
stara mi zna i ona je to relativno dobro prihvatila,al' da mi stari sazna mogla bi pakirati torbe za svetu Helenu.
uglavnom...danas je slusaona od Gunsa u Cvari i bas se veselim.

htjela sam pisat o necem inteligentnom,ali idea mi je jednostavno isparila.

Ali evo,sjetih se neceg.
Neki dan smo imali diskusiju na satu o Kurtu Cobainu.
Vecina njih je izjavila da je on bio neorginalna poremecena osoba koja je svoju "bolest" iskoristila na kukavicki nacin da skrene pozornost na sebe i svoj bend i osigura si vjecno pamcenje i obozavanje svoga lika.
Ja to smatram potpuno idiotskim nacinom razmisljanja.
Nitko se ne bi ubio da skrene pozornost na sebe i osigura popularnost svome bendu-to je cisti idiotizam.
Citala sam Kurtove dnevnike i gledala njegove crteze.
On je bio depresivna,usudila bi se cak i reci,podjeljenja licnost.
Razdirali su ga strahovi i prevelik broj emocija koje nije mogao kontrolirati.
Bio je neshvacen i zbog toga je svoj zivot zavrsio na tako tragican nacin.
Najgora stvar je sto se protiv depresije ne mozes boriti.
Ja to znam,zivjela sam u depresiji gotovo dvije pune godine i danas se cudim kako sam prezivjela.
Nebrojeno mnogo puta sam razmisljala o samoubojstvu,kljukala se tabletama i rezala se.
Ukratko,jedan dio mene se mrzio i mucio,a drugi molio ovog prvog da prestane.
Totalno bolesno...
Jedan od definitivno najgorih osjecaja je kada mrzis samoga sebe i ne mozes pobjeci...
Neznam na koji nacin,ali uspjela sam se rjesiti toga...
Trajalo je,ali se isplatilo...
Borila sam se sama sa sobom.
Kao to cudno zvuci...
Uglavnom,tesko je rjesiti se depresije i moras imati stvarno mnogo zivaca,hrabrosti i ono najbitnije...barem truncicu ljubavi prema sebi.
Jer tu ne pomaze ni obitelj,ni prijatelji,ni cura/decko...
Nitko te ustvari ne moze natjerati da na drugi nacin sagledas svijet osim ako ti to ne zelis.
Meni je uvelike pomogla i glazba...
No,vratimo se Kurtu.
On jednostavno vise nije imao hrabrosti da se bori sam sa sobom.
I zato se ubio.
Naravno,postoje ljudi koji vjeruju da je Kurt ubijen...iskreno,neznam sto da mislim o tome.
Jedno je sigurno...
...ostavio je velik trag u glazbi i usao u srca svih nas koji se pronalazimo u njegovim pjesmama i zbog toga ce Kurt vjecno zivjeti kao predstavnik teen generacije i jos jedna sjajna zvijezda na nebu rock'n'rolla.

- 13:55 - Komentarchek ( 2 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>