OVO JE LEGENDARNI BLOG <font size=6>Faber is back on the street,home street...</font> - Djecak iz privatnog wc-a - Blog.hr
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

... uglavnom o kvantnoj fizici...


Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne čuje!

Evo vam malo muzike za download

Playmaker- samo jednom

Playmaker- 1 djecak 2 verzije

Playmaker- ajde curo

Playmaker- balada







Linkovi

eo vam jos najcool blogova...

Martina
~^^˘°VaTrEnA NaViJaCiCa $ VrBaNa~
*~°°MaLa_S_VrBaNa°°~*


i po meni naj jebbbenji blog:

Srcheko



Postoje samo dvije osnovne istine:
1. Žene su pametnije od muškaraca.
2. Zemlja je ravna ploča.

...nes malo meni...

IME:Valentino
PREKZIME:prekzime isto valentino....
GOD: 16
MJESTO-Zagreb
VOLIM:nogomet, kosarku
NE VOLIM:sebe....
PRIJATELJI:neam prijatelja..xD
HOBI:sjedenje na klupici...
SKOLA:Elektrotehnicka skola Zagreb
smjer-tehnicar za elektricne strojeve uz pomoc racunalastva

MSN:- fabbber1993@hotmail.com

utorak, 20.01.2009.

Faber is back on the street,home street...

ja mislim da mi morate pohvalit naslov posta , mislim ipak sam smisljo naslov dobrih 10 min, sad se osjecam pametno ko Nikola Tesla sam kaj ja nisam otkrio Ameriku... mislim kad smo vec kod znastvenika pa ona Einsteinova teorija je relativno jednostavna... al dobro necu se sad pravit intelektualac.... jer se osjecam intelektualno ugrozen.... al mene zanima zakaj drotovi neznaju odredit kad je covjek pijan (to bar kazu statistike, al statistika je kao bikini: otkriva sve, a ne pokazuje nista) evo zato ja mislim da bi trebali uvest novo pravilo koe glasi: Nisi pijan ako mozes lezat na podu bez drzanja.



evo vam 10 zapovjedi i izreka s ulice:
1. Ko tebe kamenom ,ti njega palicom.
2. Di ima dima ima i vutre.
3. K o laze taj i krade, ko krade taj i ima, ko ima budi mu prijatelj.
4. Ne pij dok vozis, mogao bi proliti.
5. Citanje kvari vid, dobro vide samo nepismeni.
6. Nije bitan samo sarm , i samar je dovoljan da curu oboris s nogu.
7. Auto nije kao žena, ako nije tvoj ne diraj ga.
8. Cure cuvajte se momaka koji su dobri matematicari,lako se moze dogoditi da pocnu izlaziti sa dvije nepoznate.
9. Nije zlato sve sto sija, nije ptica sve sto leti, nije zena sve sto LEZI.
10. Ljude nisu ostavili na cjedilu, još ih cjede!



iii naravno zagonetka mjeseca :
Sto je to - ovca je, a koza nije?

-svoje odgovore ostavite u komentarima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.