OVO JE LEGENDARNI BLOG opet ja?... - Djecak iz privatnog wc-a - Blog.hr
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

... uglavnom o kvantnoj fizici...


Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne čuje!

Evo vam malo muzike za download

Playmaker- samo jednom

Playmaker- 1 djecak 2 verzije

Playmaker- ajde curo

Playmaker- balada







Linkovi

eo vam jos najcool blogova...

Martina
~^^˘°VaTrEnA NaViJaCiCa $ VrBaNa~
*~°°MaLa_S_VrBaNa°°~*


i po meni naj jebbbenji blog:

Srcheko



Postoje samo dvije osnovne istine:
1. Žene su pametnije od muškaraca.
2. Zemlja je ravna ploča.

...nes malo meni...

IME:Valentino
PREKZIME:prekzime isto valentino....
GOD: 16
MJESTO-Zagreb
VOLIM:nogomet, kosarku
NE VOLIM:sebe....
PRIJATELJI:neam prijatelja..xD
HOBI:sjedenje na klupici...
SKOLA:Elektrotehnicka skola Zagreb
smjer-tehnicar za elektricne strojeve uz pomoc racunalastva

MSN:- fabbber1993@hotmail.com

petak, 11.07.2008.

opet ja?...

Nezz kak da napravim pocetak posta.... a nisam ja neodlucan...a mozda i jesam?... jbte u stvarnosti je realnost sasvim drugcija....a dobro nezz o cem da pricam.... e da sjetih se mogu vam ispricat pricu .... aj onu s crvenkapicom i vukom......... majka sterala crvenkapicu u sumu jer je majci dolazio lovac...... i tako crvenkapica je sjedila na klupici.... i dosao je vuk.... i nakon jednog i pol sata crvenkapica se vratila doma.... i danas kad sam bio vani sreo sam crvenkapicu s malim djetetom ... i ja ju pitam kako to.... a ona ce meni sjecas se kad sam isla u sumu....e tada je vuk fulo u jednom slovu trebao je da me pojede....jos mi je rekla da je dobila blizance.... ja pito pa di ti je drugo djete... ja ga bacila u savu da vidim dal zna plivat... a on vec roni.... i ja si razmisljam mozda zenama mozak i nije slaba tocka.... al ipak je tocka... bez uvrede.... a ove druge su mi price reterdirane.... npr. snjeguljica....pa ona je kurva....a pepeljuga koja se udala radi love.... isse... uzas.... ovo postaje dosadno.... idem ja.... i da.... pozzam: svoje frendove.... i Zubu....

|Komentiraj 89| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.