svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Djecak iz javnog wc.....

Linkovi





subota, 31.05.2008.

Moj treci post....

(ovo je treci post jer je drugi u otpadu)

...eo mene opet ... jucer sam upoznao jednog frajera, e frajer je dobar ko kruh (nožem bi ga izrezao) , ali ima i on jednu manu pije i vozi, ja sam mu rekao da zasto piti i voziti kad moze pusiti i letiti... a dobro isitina je da pusenje skracuje cigaretu ali ipak..... i onda još ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti (mislim,zar to nije malo previše iskustva?) al dobro... mislim dosta smo o njemu pricajmo malo o meni...... ja ovu kemiju nista ne razumijem kaze mi da je kisik pronaden tek 1874. godine pa kaj su ljudi prije disali... a ni povijest nije bas nesto bistrija ,kakva je to borba za mir? to je isto kao i jebanje za nevinost....dosta o skoli, jeste li znali da sam prije bio umisljen ali sad sam napokon savrsen i znam da bi mnogo cura htjelo samnom spavati ali ja jednostavno nisam pospan....necu vise da vam smetam stoga pozzdrav!!!!!!!!!

|Komentiraj 41| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.