dixy_fun

dixy_fun

10.08.2005., srijeda

I am back!!!

Ljudi moji, dugo nisam bija u stanju opisivati nove događaje i razne gluposti koje sam dozivija u ovih mjesec dana. Prosa sam kroz feste, na svakoj sam skoro bija, svaka dobra, svaka luda... Kad sam ja tu zabavno mora biti, mora se i piti... sve vise purgerki po gradu side u ladu i kajkaju... nije da mi smeta ima tu i lipih cura, ali kako su uobrazene... ponasaju se ka da su vidili boga i niko im nije dostojan... dosta o tome, vratimo se na feste i zabavu... Sve je pocelo jos od Zaboricke feste, feste ustvari nije ni bilo ali dovoljno se ljudi skupilo, popilo i uz gitaru zapivalo... upozna sam nove lude ljude, dobro se zabavija i unistija si jetru koje skoro da vise i nemam... Nastavilo se sve na Tribunjskoj festi, ovaj put manja ekipa, manje pica, ali bolesne teme i razmisljanja te cijelonocna zabava koja tek sa suncem zavrsava... bus tek ujutro u 7, pa doma ka prebijeni pas... no odmora nema, slijedi Krapanjska festa... ovaj put puno vise drustva, i to vise razlicitih ekipa koje znaju samo partijati bez prestanka, osjeca se neispavanost i umor, ali to nas ne zaustavlja... cure lijepe i pristupacne, neke malo i pijane ali sve u svemu bolje nego mi, surfer izbaciva svoje iznutrice i svoju votka-dusu van iz svoga tijela i ne zna di je ni koja je klima... oporavlja se brzo, neke tri ure, ali ni ja nisam bolji samo sto ja ne rigam tako lako... Pijucka se vino, piva, tako malo laksa pica, a nakon toga kupanje, trižnjenje i povratak doma... festama nigdje kraja, slijedi Jadrija... tu festu surfer je priskocija bas kao i Tribunjsku, valjda mu je triba odmor, ali meni nigdi kraja... gitara je tu, ekipa je cila luda i raspolozena za jos jednu noc bez sna... nakon svih tih festa i moje tijelo osjeca umor, ali nema veze jer jucer je bija psihomodopop i marjan ban u Vodicama, a to se ne propusta... masa ljudi, ima dosta i onih balavaca koji se nesto bahate i cekaju da dobiju batine, ali nije mi do glupih tuca pa nastavljam piti i zabavljati se s ekipom... jutros dolazim doma i ne mogu zaspati, jedna mala zavrtila mi glavom, njena ljepota kao da nije stvarna, ali nije mi u dometu jer je kao zabranjeno voce... Nakon svega zaboravija sam vam reci da sam upisa auto-skolu Zeleni val koju vodi bas surferov otac, polozit cu do kraja lita, bar se nadam jer onda cu lakse doci do svoje stare ekipe u Zagreb... pozdrav svima i uzivajte jer od 15.10. pocinje fax i nove zivotne pustolovine...
- 18:59 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi