Maturlana groznica... - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

21.06.2005., utorak

Maturlana groznica...

Dragi moji, upravo sam polozio maturu s vrlo dobrim i osjecam se kao Car... Dvije zrtve su pale, to su vec dobro poznati razredni luđaci Bude i Matko. Pali su prije nego sam ja polagao, pa me je to malo poljulalo ali sve je proslo glatko. Prejednostavno za nekoga moje kvalitete, a ni surfer nije zaostao. Bude se najvjerovatnije nadrogira prije polaganja, a Matko je jednostavno puka ka kapetanova kuka... Navecer se idemo ugaziti zajedno ka razred pa me najvjerovatnije necete cuti par dana... Sad idemo svi na kupanje, malo na picigin, malo kartanje i odbojka na pjesku radi hvatanja boje. U ovu subotu idem surfati po prvi put u zivotu. Jedina stvar koja me tjesi je to sto iman najboljeg instruktora na svijetu, da, bas naseg dobro poznatog surf_freia. Matura je bila predobra, svima vama sto vas tek ceka zelim sto bolji uspjeh i sto manje nervoze i panike koja je zahvatila neke nase ucenike poput: nase drage Tihane, naseg kampanjca koji nikada ne uci Ercu, a i sve ostale ucenike drugih nematematickih razreda koji su ionako obicni smrtnici, bar u nasoj skoli... Ljudi moji virujte mi da nema tih para na svijetu koji bi mogli platiti ove cetiri godine. Uzivajte u najboljem razdoblju zivota... zasad je bar najbolji jer ko zna sta nas u zivotu jos ceka...
- 13:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi