Maturalni ples i dani nakon njega! - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

30.05.2005., ponedjeljak

Maturalni ples i dani nakon njega!

Znam da kasnim s izvjestajem, ali potrudit cu se sto bolje opisati ono cega se sjecam. Prvo, previse slikavanja i sentimentalnosti roditelja koji govore moja kcerka je najljepsa... Drugo, sve ostalo je odlicno. Lipih cura posvuda, glazba solidna, ekipa luda i otkacena jos malo pa pijana. Tako mi matematicari pivamo svoje pisme i dizemo atmosferu pa malo na zrak po hladno pice. Na vrabcu smo razvalili i bili naravno najbolji izvodeci obrađenu verziju juga 45! Sto se tice karaoka, nisu dopustali duete pa ste ostali uskraceni za velicanstvenu izvedbu mene i surf_freia. Vecer je prebrzo zavrsila, ali ja sam se zabavija dovoljno jer sam za pratilju ima najveseliju osobu, prijateljicu Tihanu koja je uvijek zabavna i dobra. Vecer je dozivljela vrhunac kada je profesorica iz hrvatskog poznata kao Grubisicka izisla na pozornicu i razvalila svojim prodornim glasom We will rock you! Otpjevala je predobro pa se podrugljivi smjesak nas maturanata pretvorio u iskreni pljesak i navijanje te pjevanje. Popilo se dosta, a nas surf_frei je zamjenivao osobe i faljivao imena. Najslađe pice bilo je Redbull-votka. Osim toga neki od nas koji nisu tili ici s pijanima autom morali su cekati bus koji je kasnija cilu uru vrimena. No to nas nije bas pogodilo, nakon sto smo stigli u grad isli smo vecinom u Peskarije. Neki su bili raspolozeni za jos skakanja i ludovanja, a vecina bas kao i ja jedva je sidila na stolicama i ispijala jos pokoje pice. Nakon toga, nekolicina se uz mene uputila u nase dobre Pomidore. Gle cuda, matematicari u najvecem broju, bas kao u dobra stara vremena! Bilo je i par odvaznih dekavaca, ali vrlo malo! Svi ne maturalci ka male osice, zaokupljeni ucenjem i panikom oko skole uzrujano su prolazili pored nas! Tu se popija makijato, dok su zacuđeni ekonomisti i ostali prolaznici u nas gledali nebi da smo duhovi! Jadni ljudovi, jos se moraju skolovati. Kuci se stiglo oko 11 jer smo prije toga morali svratiti i do kladionice. Iduca dva dana sam prespava (izuzetak je finale lige prvaka), osa sam u Split pa se vratija taman u subotu na rođendan nase Karmen. Pica koliko hoces, nema spavanja, glazba opet vrlo dobra. Sreca sto je bilo i za pojest, pa da se ne pije na prazan zeludac. Bilo je par osoba koje nisu dobro podnile sav taj alkohol ali ih necemo imenovat jer ipak svi smo bili vise manje pijani. Oko 5 stigao sam sretno kuci i zaspao ka izmrcvareni konj. Evo sada sam vise manje dobro, malo me glava boli, ali sve u svemu dobro je! Veceras je dodjela Antuna u kazalistu, valjda cu ici, samo ne znam hocemo li ici u odjelima? Brige me, osvojit cemo pokoju nagradu i otici u grad popit stogod svi zajedno ka carevi da proslavimo uspjeh!!!
- 11:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi