Prebolesno i predobro!!! - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

22.05.2005., nedjelja

Prebolesno i predobro!!!

Ovaj petak ostaje za pamcenje! Tek sam se oporavija od petka i subote pa sam vam odlucio opisati svoje dozivljaje. Vrlo rano u petak oko 08:10, sezona ispijanja alkohola je zapocela u velikom stilu. Bilo je toliko pica da smo morali ostati ispred skole sve do 20:00! Nakon sta se ispilo 100 litara pive i pokoja zestica svi smo bili vise manje ugazeni! Puno se pivalo, prolivalo, a najvise uzivalo u zajednickom druzenju najgeneracije svih vremena! Jeli smo janjetinu, castili se i uzivali sve dok nismo ispratili i suprotnu smjenu. Tako umoran stigao sam kuci i vec nakon tusiranja stizu prije iz razreda da je vrime za ici u Tesle! No prije nego sta smo krenuli moj ludi otac nas nagovori da s njim examo jos jedan viskic, ko bi to moga odbit? I rijesimo na brzinu taj viski i krenemo u grad. Svratimo do GSS-a kupimo piti i sretno stigosmo do Tesle. Polako vec glava puca, bar meni. Ne povraca mi se, ali bol polako postaje neizdrzljiva. Piva mi pluta u grlu, umjesto krvi alkohol kola mojim tijelom! Nakon nekog vremena opet mi bolje i nastavimo piti i nazdravljati, jer samo jedanput u zivotu zavrsavas srednju pa je to i neka vrsta oprostaja prije oprostaja! Vratih se kuci ziv i zdrav, prespavah iduci dan pa ponovo u nove pobjede! Ovaj put manja grupa ljudi, samo oni najizdrzljiviji! Ispija se casa za casom, vino, piva, amaro, kako ko sta voli! Opet smo cili ludi, ali ja nekako smiren, pospan i jedva stojim na nogama od umora. Sve mi smisno, ja onako tih i miran u krajnju ruku cudan za razliku od inace. Vecer ugodna, lipe cure posvuda, ekipa sretna i nasmijana sta bi vise tili pozelit? Imamo cetiri godine za pamcenje, uskoro postajemo brucosi, svako na svoju stranu, ali nece biti rastanka!!! Ako triba ici do Zagreba neka jer to i nije tako dalek put za prijec da vidis najluđu ekipu na svitu!!!!!
- 14:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi