Moje pjesme, moji snovi - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

17.05.2005., utorak

Moje pjesme, moji snovi

Slusam pjesmu Kurve Daleke Obale i prisjecam se starih dana, otvara se stara rana. Sve ste iste, iskoristavate nasu dobrotu, svoju lipotu i radite sta vas volja, a mi vam vjerujemo i svađamo se s prijateljima i prijateljicama koje nas upucuju na sve vase mane! Sve dok je jedne noci ne ugledah na svoje oci kako vara drolja jedna razigrana. Smatrah ju nepogresivom princezom stvorenom samo za mene! Nikako oprostiti ne mogu takav cin jer znam da ja nisam takav! Mogla je jednostavno reci da joj se sviđa netko drugi, a ne mazati mi oci. Ovako smo se razisli ka neprijatelji, zar je moguce da ste sve iste? Nadam se da niste, jer znam da nije uredu generalizirati i optuzivati sve vas! Zivot ide dalje, ima jos dovoljno riba u moru, a kako kaze moja prija: Bit ce bolje, sigurno je!!! Kako znas da si zaljubljen? Milijun cura gledas, a samo jednu sanjas! To je ziva istina, no sta ako ih u snovima ima vise? Kako se odluciti? To je bar lako. Ona kojom san pocinje ako ti se sviđa tada s njom san i zavrsava! Sanjam ja tako i gledam jednu curu kojoj druge ravne nema, jer je zasad ona za mene jedina prava. Ima crte lica savrsene, osmijeh anđeoski, oci preljepe, usne tako slatke i prekrasne! Njena ljepota osljepljuje moj um, na prvom je mjestu ona u svim mojim snovima, urezana duboko u moje srce i moja sjecanja!!!
- 19:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi