Godine lete! - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

17.05.2005., utorak

Godine lete!

Prije cetiri godine upisao sam ovu "strasnu" skolu, a koliko je strasna govori sama cinjenica da knjige nisam taka kroz cilo skolovanje, dobro osim zadnja dva tjedna pri kraj godine. Ne samo da sam prosa bez problema s vrlo dobrim nego sam se jos i zafrkava cilo vrime i radija sam sta god sam pozelija! Prvu godinu sam bio povucen, miran, neprimjetan, znam da je tesko to vjerovati ali je ziva istina! Onda smo se svi bolje upoznali i sljedece tri godine su bile pravo ludilo. Svaki dan je bio ruglo i sprdacina, nista ne radis, odgovaras kad te volja, dolazis kad te volja, ispijanje kavica, ponekad i stogod alkoholnog ali sve u granicama normalnog! Cinjenica da u cetiri godine nisam ima niti jednu jedinu biljeznicu govori sama za sebe. Zivot je dobar, jedva cekam petak!!! Kazu da ce biti policije koja ce odrzavati mir, jos rugla i sprdacine. Nisu normalni!!! Sve generacije dosada su radile gluposti na zadnji dan, pa zasto bi mi bili iznimka? Necemo, bit ce ludilo i nitko nam nece pokvariti slavlje!!! Najsretniji ce biti profesori koji ce nas se napokon rijesiti pa mozda i oni otvore i popiju pokoji sampanjac. Cetiri godine su prosle a ja se nisam ni okrenija, vrime leti novi ljudi se upoznaju, ali se stari prijatelji ne zaboravljaju. Imamo generaciju za pamcenje i siguran sam da nikada necu zaboraviti nikoga od njih!!! Jos tri dana, dva ako ne racunamo zadnji, pa matura, pa prijamni, a onda Splite eto me! Svima vama sto ostajete jos koju godinu u Sibeniku zapamtite da je ovo najbolji grad u Svitu i da luđih i boljih ljudi nema nigdje!!! Godine lete zato pazite sto propustate. Zivite onako kako vi to zelite i pocnite uzivati jos od malenih nogu!!!
- 14:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi