Nista nije kako izgleda! - dixy_fun - Blog.hr

dixy_fun

28.04.2005., četvrtak

Nista nije kako izgleda!

Pricam ja jucer s prijom, kad izleti joj nesto sta ja nisan triba saznat! Sta ce sad kad je vec pocela onda i dovrsi ona tu pricu, a ja nakon novotkrivenih informacija ostadoh bez teksta! Kako je moguce da ljudi mogu biti toliko pokvreni, prevrtljivi i nakaradni? Zasto se uvijek mora blatiti prijatelje iza leđa? Uglavnom saznao sam sta misli o meni jedna "prijateljica", a da mi to nije ona sama rekla! Zar nije bolje reci sve sta imas coviku u lice nego srati iza leđa kad ce se to sigurno kad tad saznati? Vise cijenim onog tko mi otvoreno kaze sve sta ima koliko god to lose bilo, nego kad mi netko maze oci, a iza leđa sere li ga sere! Uglavnom ona je izgubila prijatelja, a ja navodnu prijateljicu pa sad neka prica i govori sta god je volja. Vise ne mozes biti siguran da li postoje uopce pravi prijatelj! Dobro nisam toliko skeptičan, naravno da postoje pravi prijatelji ali takvi su rijetki! Zar ne bi bilo bolje da je meni iskreno rekla sta misli, nego njoj pizdila o meni i mom ponasanju? Ja se odnosim prema drugima ovisno o njihovu ponasanju i odnosu prema meni! Sve one koje mi ne kazu otvoreno sto zele nemaju sta biti ljute jer ja nisam vidovnjak. Kazu neki da previse vrijeđam ljude oko sebe (iako se samo salim) nekad slucajno, ali nekada i namjerno! Istina ili ne? Valjda istina, ali pokusajem smanjita pa sad kad kazem i nesto normalno svi to vide u podrugljivom kontekstu! Najbolje bi bilo da sutim, ali ne mogu! Volim veselu atmosferu, a sutnja donosi samo tmurno raspolozenje koje ja ne zelim! Zapitajte se dobro tko vam je prijatelj, a tko je glumac? Ja vam mogu reci samo jedno: Ja sve sta imam reci reci cu vam izravno, mozda i zaboli koji put ali bar necete to cuti od nekog drugog!

Ubija me ovo lose raspolozenje, idem dokrajciti ovo domaceg vina mozda mi bude bolje!!!
- 09:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ode ću pisati o svemu i svačemu, a pogotovo o aktualnim temama! Ništa planski, nego onako kako me pukne! Malo sport, glazba, žene i piće u opakoj kombinaciji moga uma!!!

Linkovi