petak, 11.05.2007.

Planinarska škola 2007

Da nije bilo te planinarske škole mi vjerojatno ovdje ne bi pisali ovaj blog jer upravo zahvaljujući planinarskoj školi mi smo naučili osnove alpinizma te ga zavolili. Dakle, kako je sve počelo, čin su se počeli lipi plakati o Planinarskoj školi ja sam bio zainteresiran no uključio sam se isključivo na Ninov nagovor. Počeli su, tako, i prvi sastanci sve dok se nismo 5.11.2006 zaputili na jedno laganu turu Kotišina-Makar ja, nažalost, nisam mogao sudjelovati jer sam bio spriječen (ne sićan se zašto). Uvijek bi na početku slijedilo okupljanje i slikavanje na Trgu Andrije Kačića-Miošića.
Prema slikama koje sam vidio izgleda da su oni u kotišini slušali neko, kao, predavanje, a u Makru pekli kobasice.

Slikavanje na Kačićevom trgu
Slikavanje na Kačiću

Za kraj evo jedan mali video napravljen od strane obitelji Han.Video prikazuje svaki izlet na kojem smo bili u sklopu Planinarske škole.
Svaki put kad ne budemo imali tema za pisanje napisat ćemo post o jednom od izleta Planinarske Škole.



Vatrogasna vježba

Pazi!Nebo!

U petak je bila održana vatrgasna vježba DVD-a Makarska, skupio se velik broj ljudi jer se ne vidi svaki dan gašenje vatrom obuhvaćenih, "Zastava" i "Peglica", spuštanje sa 20-ak metara visokih tornjeva ili pak stajanja na dizalici udaljenoj od tla oko 25 metara.
Znam da tema nije vezana za planinarstvo, no kako bih malo upotpunio ovaj post koji mi se činio prekratkim, napisao sam ovo, a još sam i dodao i koju Ninovu fotografiju.

/

Do sljedećeg posta...

Photos by: Nino, Paula

- 18:28 - (4) - - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.