< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


on/off

napravila:CoKojAdiCa

Koliko nas je bilo na blogu:
Counter
Counter



Koliko nas je na blogu trenutno:
users online








Kak vam se cini blog:
bezveze
dosadan
dobar
zanimljiv
cool
  
pollcode.com free polls



Mean cats

Komadi, čuvajte se
jer stižu mačkice.
Danas je naša noć
i mi imamo moć.

Ref.: Mi smo divlje
i uvijek najbolje.
Mi smo opasne
i uvijek slasne.


Uzimamo što želimo
jer to možemo.
Za nas pravila ne vrijede,
a dečki nas slijede.

Ref.: 2x

...by Tina

ponedjeljak, 23.06.2008.

Napokon..........

Evo,da sam se i ja napokon sjetila napisat novi postek - već bi bilo i vrijeme, kaj ne? Niš se posebnog nije dogodilo od zadnjeg posta........osim kaj nam je završila škola, jeeeeeeee........samo da se malo pohvalim ( prošla sam radije bi da se s nekim povalim) prošla sam s 5......belj...

.............a i ja sam postala jako popularna i među dečkima i među curama.........komadi se samo lijepe za mene, kaj je super - čim više tim bolje. Javljaju mi se stari frendovi (moguće nove ljubavi), ali i stare ljubavi, a tu nastaju problemi jer se ne mogu odlučiti s kojim od njih želim bit.......kaj da delam?...........no dobro, već ću se ja snaći........

Sutra idem na more sa starcima, neeeeee.......cry.......dosadno..............idemo u Crikvenicu kod nekog tatinog starog frenda.....tuzan........šmrc...........ja hoću ostat dama sa svojim frendovima!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vraćamo se u nedjelju........kaj ću ja do tad tam raditi???

Joj da, skoro sam zaboravila......cerek......u subotu su bila DANI DRAGANIĆA, bila je ludnica...........plesali smo, zajebavali, delali gluposti, barila sam se i sl. .......kiss...........party................samo kaj je moja sekica (the best frendica) uganula gležanj, ali na sreću nije strašno.........i nek joj nogica čim prije ozdravi da možemo nastavit ludovat......kisscrywave.....

Puno pozzzzzzzzzzzz i velika pusa svima!!!!!!!!!!


By Vražica

- 18:45 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


O nama

Ime i prezime:Ana Domjancic
Nadimak:Vražica
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,lov "na dečke"...
Rođ.:17.6.1991.
Glazba:sve po malo
Mjesto zločina:Venera, Red Horse
Broj mob.:0915012745

mahlazewave

Ime i prezime:Valentina Domjancic
Nadimak:Teta s bićem,Tina,Divlja mačka
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,vožnja motorom...
Rođ.:8.11.1993.
Glazba:narodnjaci,pop,...
Mjesto zločina:Venera, Red Horse,Saturn...
Broj mob.:0911549494

nedjelja, 01.06.2008.

…………… Venera……………

Bok, ljudi. Da se malo nadovežem………….
Jučer sam bila u Veneri i bilo je ZAKON……….Bilo je svega; cuge, komada........partycerek…...smokin..Tamo je bil i BEŠKA (kak je zgodan)……cry…….

…..Taj dan mi je bil katastrofa i super po jednoj strani jer me još i Matija tzv. Mateja(klinac) polijal s vodom i onda sam iz škole doma išla sva mokra…......................

Da se vratim na glavnu temu…. ………. da……… i nestalo je struje pa smo svi bili u mraku…nono…..na žalost, moj dečko nije bil kraj mene. Bez obzira na to, to mi je bila NAJBOLJA SUBOTA. Bilo je to ZA PAMĆENJE. Jedva čekam da to ponovim….

I da,….danas idem u Sv. Janu na bazen. Nadam se da ću vidjet nekog poznatog .

Mislim da bi to bilo sve za sad…mah…….

………pusek svima od Tine……..

- 12:28 - WiSh a LuCk (4) - oR dOn't - #


O nama

Ime i prezime:Ana Domjancic
Nadimak:Vražica
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,lov "na dečke"...
Rođ.:17.6.1991.
Glazba:sve po malo
Mjesto zločina:Venera, Red Horse
Broj mob.:0915012745

mahlazewave

Ime i prezime:Valentina Domjancic
Nadimak:Teta s bićem,Tina,Divlja mačka
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,vožnja motorom...
Rođ.:8.11.1993.
Glazba:narodnjaci,pop,...
Mjesto zločina:Venera, Red Horse,Saturn...
Broj mob.:0911549494

Evo i mene, napokon…..

Sorryte mi kaj prije nisam napisala postek, ali bila sam zauzeta….
….ne tolko sa školom kolko s dečkima…sretan.
…joj, da samo znate kaj mi se sve događa u zadnje vrijeme…
….postala sam jako popularna među dečkima, nije da se hvalim,
ali drago mi je i sretna sam zbog toga…belj.

……cerek…već se duže vrijeme viđam s jednim dečkom – Jopi (znate; barenje, maženje…i tak),ali nismo zajedno…ja se na to ne žalim jer meni je i ovak super, jer mi niko ne visi za vratom i ne prigovara mi s kim se mogu družit, a s kim ne…
…ja koristim svaku priliku da se dobro zabavim…
…..bili smo zajedno u petak u «Toplani», i bilo je tu svega….
……….da sad ne idem u detalje……cerek……

……..jučer, tj. u subotu, sam bila na kupanju kod jednog
mlina Bujan (kod nas u Čegljima), za čudo bile smo dugo
same (sestre i ja), čak smo mislile da niko neće ni doć, ali došal ja od Anamarije buraz – Marko (za one koji ne znaju) i još jedan – Rino…
….i tak smo se zajeb***….kupali smo se i ja sam se sunčala,
i naravno sva izgorila, i još me uvijek sve peče….
……burninmad…….tu smo večer, tj. noć išle u Veneru….
….vozil nas je od Anamarije bratić Danijel (Danči)…cerek……
………dakle, bili smo: Marko, Tina, Francek (frend), Danči, Anamarija i ja….party.
…..bilo nam je super, možda malo dosadno, ali super…..
…Anamarija je bila sa svojim dečkom Dejenom, dok on nije otišal,
pa se onda balila na druge (Mali, Bo, Francek)…
….Tina je bila sa Beškom (simpatija)….
………kiss.……..a ja ……kiss…….
………sa svima po malo……..
…..čak sam i pusu dobila (kojoj se nisam nadala, ali super)…..
…..i to od……kiss……..Dančija………
…to zato jer sam ga masirala dok smo išli doma….
……smokin……i još je nestalo struje tak da smo rano otišli doma,
negdje oko pola 3……fino…..ko zna čega bi tu sve bilo da
sam ranija nekaj probala i da smo duže ostali?
Zato idući put krećem odma u akciju…ha,ha…

……..dosta! mislim da bi sad to bilo dosta,
i previše sam vam rekla….


Puno pozzzzz i velika pusa svima
i cijeloj ekipi iz Venere (kolko god nas je bilo)….
……pusa….

…by Ana…

- 11:56 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


O nama

Ime i prezime:Ana Domjancic
Nadimak:Vražica
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,lov "na dečke"...
Rođ.:17.6.1991.
Glazba:sve po malo
Mjesto zločina:Venera, Red Horse
Broj mob.:0915012745

mahlazewave

Ime i prezime:Valentina Domjancic
Nadimak:Teta s bićem,Tina,Divlja mačka
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,vožnja motorom...
Rođ.:8.11.1993.
Glazba:narodnjaci,pop,...
Mjesto zločina:Venera, Red Horse,Saturn...
Broj mob.:0911549494

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.