svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


on/off

napravila:CoKojAdiCa

Koliko nas je bilo na blogu:
Counter
Counter



Koliko nas je na blogu trenutno:
users online








Kak vam se cini blog:
bezveze
dosadan
dobar
zanimljiv
cool
  
pollcode.com free polls



Mean cats

Komadi, čuvajte se
jer stižu mačkice.
Danas je naša noć
i mi imamo moć.

Ref.: Mi smo divlje
i uvijek najbolje.
Mi smo opasne
i uvijek slasne.


Uzimamo što želimo
jer to možemo.
Za nas pravila ne vrijede,
a dečki nas slijede.

Ref.: 2x

...by Tina

subota, 24.05.2008.

.....malo zabave.....

Grafiti:
sretanzujowink
· Žene su kao šibice, zapale se tek kad ih kresneš.
· Ako učimo na vlastitim greškama, ja sam fantastično educirana.
· Kad vam filozof odgovori na pitanje, ni sami više ne znate što ste ga pitali.
· Nevjera je kada dvije pogrešne osobe rade ispravnu stvar.
· Ja sam ovakav rođen, a koje je tvoje opravdanje?
· Kad optimist nađe ženu u krevetu s drugim on vjeruje da je to silovanje.
· Kupio sam punici stolicu za rođendan, ali mi sad vještica ne da da je uključim u struju.
· U početku se djevojkama govori: janje moje, pile moje, telence moje... Kasnije te životinje odrastu.
· Ti si cvijet moga života, nadam se da nemaš fotosintezu.
· Žena mi je pobjegla s najboljim prijateljem. Doduše, još ga nisam upoznao.
· Mijenjam cimera koji ne puši za cimericu koja puši.
· Kad umrem otići ću u raj jer sam živio u paklu.
· Budućnost ove zemlje je u tvojim rukama (napisano u WC-u).
· Dan žena je osmog trećeg. Dan pedera je drugi drugoga.
· Netko drugi će morati platiti račun, mi ovakav život nismo naručili.
· Djeca su naše najveće bogatstvo. I ove godine se očekuje dobar izvoz.
· Civilizacija? To je put od pećine do atomskog skloništa.
· U ratu je kao u seksu - izgubi se mnogo krvi a uvijek stradaju nevini.
· Zrno po zrno - izrešetan.
· Zemlja je planet koji unosi nemir u svemir.
· Ne treba nam suzavac, kad dođe vrijeme plakat ćemo bome i bez njega.
· Moramo ušutkati one koji su protiv slobode govora.
· Rad je sladak, ali ja sam šećeraš (na Domu zdravlja).
· Tko rano rani ima podočnjake.
· Tko se zadnji smije kasno shvaća vic.



…..by Tina…..

- 16:43 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


O nama

Ime i prezime:Ana Domjancic
Nadimak:Vražica
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,lov "na dečke"...
Rođ.:17.6.1991.
Glazba:sve po malo
Mjesto zločina:Venera, Red Horse
Broj mob.:0915012745

mahlazewave

Ime i prezime:Valentina Domjancic
Nadimak:Teta s bićem,Tina,Divlja mačka
Hobi:DVD,trčanje,tračanje,vožnja motorom...
Rođ.:8.11.1993.
Glazba:narodnjaci,pop,...
Mjesto zločina:Venera, Red Horse,Saturn...
Broj mob.:0911549494

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.