×..tko je diwljakushaa?..×

diwljakushaa... zvana Mimi / Miny
žiwi wec 15 godina eek...
sto se po wisini ne widi..al oke..
...gimnazijalka...
...preziwljawa iz dana u dan....

wesela. luda. powampirena. luda. tužna. nepodnošljiwa. jedna. kako kad. lud

Wellfare - Gigi DAgostino

kontakt:
sweety_girl_bj@hotmail.com

woli:

×swoje frenduše.
×swoju femli
×swog pesonju Oggsa(klik) i mačkurde i g.Hrčka
×čitat.
×rukomet. rk CO zg. HRR. Balica. Horwata. Zrnica. Sulica. cijelu ekipu
×nogomet. Srnu. Ballacka. Hrvatsku reprezentaciju
×glazbu.
×wrijeme pred kisu. zatisje pred buru. vjetar.
×ljetnu kišu.
×fotkanje.
×mir.
×ljubaw.
×forum.hr
×polyvore.com
×ljubičasto.
­­Image and video hosting by TinyPic

קom€th|ng×

eekPravi prijatelji dođu k nama kada smo sretni i kada ih pozovemo, ali ako smo nesretni, oni dođu sami.
(Teofrast)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

kvaka:
×ljubav nije samo nešto što osjećaš, to je nešto na čemu radiš.

Image and video hosting by TinyPic


×kako zadiviti ženu? napoji je, nahrani je, nazovi je, grli je, podrži je, drži je, iznenadi je, laskaj joj, smiješi joj se, slušaj je, smij se s njom, plači s njom, očaraj je, vjeruj u nju, tetoši je, kupuj joj cvijeće, drži je za ruku, reci joj da je voliš.
kako zadiviti muškarca? dođi gola

×biti zaljubljen znači biti slab, prihvatiti činjenicu da su stvari izvan tvoje kontrole, da trebaš onu drugu osobu.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

×Opi§ bloga×

Misli i osjecaji jedne male divljakushe...


....It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive ...


Padjen Band-Divljakusha
...
Divljakusho povampirena,
Kad si me ranila,
Kad si me sahranila,
Tek tada si
Bila smirena.
....

There is no need to follow rules
But only time to play


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×klik×

Blog servis
Forum.hr

Trosjed

Nela Jopa i ja.[van funkcije]

Jopsaaa

Nella

P€trich...

Iw@

Anchy

Image and video hosting by TinyPic


nedjelja, 23.03.2008.

pjeva×...I sve me tjeralo opet da mislim na tebe, i kad mi je teško da mi bude još teže...×lud

×...ne..naslow nema nikakve veze s postom...×

oiii....pazdraf svimawave
eo javih se samo da cestitam svijetu Uskrs/Vaskrs/Vazam zubo vatever

pa...Sretan vam Uskrs onda....


Image and video hosting by TinyPic

zapravo cak i imam ideju za post...al mi se ne da pisat...
napisat cu ja to mozda sutra...

amm....vec 4 dana za redom sam u crkvi zubo i Jopa je rekla meni i Heni da ce pocet nosit izolirku da ne pricamo :D...a Nela nema takvih problema jer joj se pajka :D.....ugljavnom....malo se kocimo od smijeha...danas je neki djed doneso onaj stolac na rasklapanje..a mi uvijek sjedimo u prvom redu na koru...i dođe prvo neka zenska sa klincem i stane ispred nas...i onda jos dodje i taj djed i stavi si stolicu lijepo uz ogradu i sjedi....e od sad i ja nosim stolce...nece oni nama krast prvi red...madmad a ja se trudim krenut rano da imam gdje sjedit..burninmad...

i tak...jos tjedan dana...i imam hrpu stvari za ucit...prva 2 tjedna smo gotovi...kemija, latinski, i jos hrpa testova...bang

and so on...

da ne gnjavim više...obecala sam Petri M. da cem ju spešli pozdravit u postukiss...mah mah Pepa...
i narafno saljem pusu mojim kokama Jopi, Neli, Heni... i Iwki detektifki :D...ajde i mojoj susedi Anchyci :D..(eo cak sam se potrudila stavit te u linkofe...


MATEMATICKI ZAKONI dead

1. Ja sam adicijska formula tvoja, nemaj drugih adicijskih formula uz mene.

2. Ne izusti π (pi) uzalud.

3. Spomeni se da svetkuješ Pitagorin poučak.

4. Poštuj brojnik i nazivnik da ti se pokrate i dobiješ cijeli broj.

5. Ne kvadriraj nejednadžbu.

6. Ne korjenuj negativni broj bludno.

7. Ne ukradi konstantu iz integrala.

8. Ne izusti da kvadratna jednadžba nema rješenja.

9. Ne poželi tuđi teorem za sebe.

10. Ne poželi doktora fizike za bračnoga druga



budite zivi, zdravi i veseli...

*cmok* & *hug*
od Mini

Ovo je antidokumentarac/parodija na emoe u Hrvatskoj



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.