×..tko je diwljakushaa?..×

diwljakushaa... zvana Mimi / Miny
žiwi wec 15 godina eek...
sto se po wisini ne widi..al oke..
...gimnazijalka...
...preziwljawa iz dana u dan....

wesela. luda. powampirena. luda. tužna. nepodnošljiwa. jedna. kako kad. lud

Wellfare - Gigi DAgostino

kontakt:
sweety_girl_bj@hotmail.com

woli:

×swoje frenduše.
×swoju femli
×swog pesonju Oggsa(klik) i mačkurde i g.Hrčka
×čitat.
×rukomet. rk CO zg. HRR. Balica. Horwata. Zrnica. Sulica. cijelu ekipu
×nogomet. Srnu. Ballacka. Hrvatsku reprezentaciju
×glazbu.
×wrijeme pred kisu. zatisje pred buru. vjetar.
×ljetnu kišu.
×fotkanje.
×mir.
×ljubaw.
×forum.hr
×polyvore.com
×ljubičasto.
­­Image and video hosting by TinyPic

קom€th|ng×

eekPravi prijatelji dođu k nama kada smo sretni i kada ih pozovemo, ali ako smo nesretni, oni dođu sami.
(Teofrast)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

kvaka:
×ljubav nije samo nešto što osjećaš, to je nešto na čemu radiš.

Image and video hosting by TinyPic


×kako zadiviti ženu? napoji je, nahrani je, nazovi je, grli je, podrži je, drži je, iznenadi je, laskaj joj, smiješi joj se, slušaj je, smij se s njom, plači s njom, očaraj je, vjeruj u nju, tetoši je, kupuj joj cvijeće, drži je za ruku, reci joj da je voliš.
kako zadiviti muškarca? dođi gola

×biti zaljubljen znači biti slab, prihvatiti činjenicu da su stvari izvan tvoje kontrole, da trebaš onu drugu osobu.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

×Opi§ bloga×

Misli i osjecaji jedne male divljakushe...


....It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive ...


Padjen Band-Divljakusha
...
Divljakusho povampirena,
Kad si me ranila,
Kad si me sahranila,
Tek tada si
Bila smirena.
....

There is no need to follow rules
But only time to play


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×klik×

Blog servis
Forum.hr

Trosjed

Nela Jopa i ja.[van funkcije]

Jopsaaa

Nella

P€trich...

Iw@

Anchy

Image and video hosting by TinyPic


subota, 29.12.2007.

×...wjerojatno moj zadnji post...×..i malo o nowoj godini...×

×...o owoj godini....
dakle sad je wec subota...29.12.2007...
za 3 dana je nowa godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mislim da je bzwz pisat kaj sam danas swe radila jer sam cak uspjela smislit o cemu cu pisat u postu...
al moram se pohwalit..danas sam bila u gradu s Jopom..i kupile smo si iste majce...ludachee lud..a bas su fensi..i kupila sam si jos jednu neku rozu il koa je to wec boja..u toj cu bit za nowu godinu..jejj...i u trapkama...
ne wolim se ja bas prewise uređiwat za ne-znam-kaj
a i nowu slawimo kod mawg Mawka zubo ... nadam se da ce bit dobro.. danas nawecer smo bili dolje u kaficu di ce se slawit...jedwa cekam.. [iseee...mozd jesam praznowjerna..il pesimisticna..al mislim da kad god ja nes jedwa cekam..onda to ispadne glupawo..al ne mora bit]

no da..da prijeđem na ono kaj sam htjela pisat...dok ne zaborawim..kom se citat.nek cita...

...brzinski pregled 2007. godine...

dakle...ako sto podnaslof kaže...što je to bilo wažno u mom žiwotu owe 2007. godine

×...prwih nekoliko mjeseci nije se događalo ništa posebno wažno...osim što su to bili zadnji zajednički mjeseci 8.c razreda 1. oš Bjelowar [generacija 2006./2007.]

×...13.5.2007....naša krizma...

×...13.6.2007...izlet u crikwenicu..nezaborawan dan..i noc ;)

×...22.6.2007...zadnji dan nastawe..plač, tuga, bol, pjesma i pijanstwo.. da bi kasnije shvatio da pola tih ljudi to zaprawo nije zawrijedilo jer te danas..pola godine nakon toga praktički više ni ne pozdrawe..al on.. ona PRAWA prijateljstwa nisu prolazna

×...ljeto 2007...ne mogu izdwojit poseban datum..a nezaborawnih trenutaka (što sa dobre, što sa loše strane je bilo mnogo)...dakle: ×upisi u srednju školu..×ljetowanje sa školom u winodolu...×swađa s mojom nelicom [Newa puno te jojim..kiss..i nikad wise sretan ].. ×vjenčanje mog kumaaa =)..× 16.8....smrt jedne meni drage osobe..i užasan dan...×SWAKO..ali swako hebeno wece.. i ekipa koa je bila kod doma..od pocetka do kraja...

×...1.9.2007...proslawa MOG 15. rockasa..definitiwno nezaborawno...

×..3.9.2007....prwi dan srednje skole..i moj rođendan sretan..preokret swijeta

×...14.9.2007...u istom danu naprawit najbolji potez..a nakon toga najweću pogrešku u žiwotu..to mogu samo ja..

×...15.9.2007...prwi "izlet" u Gimnaziji..kao da se upoznamo...dan proweden u Kukawici..a ujedno i najgora subota ikad...bang

×...29.9.2007...sv.Mihael...dan grada Bjelowara i moj imendan :) ...i da....taj dan su Nela i njen dragi prohodali naughty

×...9.10.2007...dobila sam swog g. Hrčka

×...16.10.2007....Toše Poroeski poginuo u prometnoj nesrećicry...

×...25.11.2007...dobila sam swog Oggya...i Jopa Bennya

×...21.12.2007...kraj 1.polugodišta..katastrofa...i weliko razočaranje..[ali mojom kriwnjom..mogla sam i bolje]

×...22.12.2007...jedna od boljih subota..koja mi je jos u sjecanju rolleyes..

×...23.12.2007...ThoMPsonow koncert u Bjelovaru..jedna rijec l€g€nd4rn0!

×...25.12.2007...jedan jako čudan Božić...ali dobar

×××....i to je swe...nema wise....chica-micha gotowa je pricha..×××


dolazi jos jedna godina puna uspona i padowa..ljubawi i swađa..ali je nowa...i treba ju proziwjeti punim plucima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

godina je fakat prosla uzasno brzo...a ocito da ce i iduca tako... SWIMA WAMA KOI ČITATE ŽELIM SRETNU I USPJEŠNU NOWU 2008. GODINU..PUNO LJUBAWI ZDRAWLJA SREĆE I PRIJATELJSTWA..E DA..I USPJEHA...a ja wam se jawim iduce godine zubo.... odmah popodne kad se probudim...pusa kiss

×eo jos cu wam dolje stawit neke dwije pjesme/poruke..koe su mi najs...i tak to...posebni pozz ekipi koja je prije 4 sata bila wani: Jopsiii, mawom Mawku..Welikom Mawku zubo..i Igoru...iii...pozzz mojoj Neli koja je bowesna...[brzo mi ozdrafi..wave]..i Heni..& ti bi bilo to narode...
P.S...Marko...kapu dobijes kad pocne skola zubo...
welika pusa swima kiss...joji was MiMi...×


Image Hosted by ImageShack.us



Ne smijem i neću da te volim.
Ugušit ću bol u srcu, sakriti suze, ali
NE MOGU zaboraviti tvoje ime, tvoje riječi tiho izgovorene.
Pokušat ću "jednostavno" zaboraviti sve što me na tebe sjeća,
moram, radi nas.
Pa ipak... OPROSTI.
Oprosti, ako u neko hladno predvečerje, u mislima, odlutam tebi u naručje.
Oprosti, ako ponekad poželim da te volim!!!


OČI SU TI UMORNE KAO DA SI PLAKALA...USNE SU TI CRVENE JER SI GA LJUBILA...NE LAŽI MALENA-NISI GA PREBOLJELA...OSTAO JE TRAG KOLIKO SI GA VOLJELA..

utorak, 25.12.2007.

×...Christmas post...×

×...U tijelu zdravlje, u duši mir, u mislima radost, u srcu mladost, u radu uspijeh. Puno sreće i lijepih snowa, nek vam donese Božić i godina nowa!..[dobro..owo s nowom sam uranila..al nea wezezubo]...×


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ejj..pozz swima...eo...cak sam se sjetila napisat post..woow.. no da...
Bozic sam cestitala...
ubiti ne znam uopce kaj bih treala pisat...smrc...ne da mi se nikaj radit...stavila sam opet onaj stari dizajn..bash mi je najs...aaaa pćihaaa....
šmrc...prehlađena sam..ufff...kak to mrzimmmm....al ne bih se smijela žalit... sama sam si kriwaaa...cry..dobra je stwar to kaj cu se sad moc malo odmorit..do nowe godine...a konacno smo se dogoworili di slawimo nowu... waljda...treali bi kod Marka...nawodno.....

jelte..danas kao Božić..pa je Djedica nocas bio kod dobre djece i ostawio poklone...[fala Djede kaj si mi ocistio dimnjakmouthwash]...jejjjj..i cak sam nest dobila..{iako nisam ocekiwalalaze..tj. nisam bas zasluzila}...
no nea weze..ipak se moram falit..posto je moj stari mp3 u raspadu.. [čitaj: jos ljetos je rokno..i krepo mu ekran{prvi put je bila samo crta po pola ekrana..drugi put mu je pao mrak na oci..i cijeli je crnniiiii}..slusalice uspijem strgat swaka 2 tjedna.. wec 2 puta mi ih je oggy izgrizo...grrr..i tak..]..razumljiwo je da bi nowi dobro doso...pa je Djedica to cuo i donio mi ovo tuuuuuuu: [cerekMS industrial Glamourfino]
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

yap..konacno je skola zawrsila..ali samo prwo polugodiste..uopce nisam zadowoljna..no mogu ja puuno bolje.....sta znaci da tream ucit preko praznika..da nadoknadim owo kaj nisam ucila do sad...iam filing da ce mozda bit malo dosadno doma..al ok..trea mi wremena za ucenje..i onda se wracam u skolu ko nowa zubo....

zapravo sam se nadala da cu se malo odmorit owih dana..al mislim da sam se zeznula..subota...pospremanje, grad..[u gradu je bilo F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O..Marko wave je slawio rockas...mislim da mi zadnja 3 mjeseca nije bilo owak dobro u gradu..]
onda nedjelja..ujutro na mislu..pa sam kasnije isla na bozicnu ispowijed....pa nawecer na koncert..[jea..Thompsonow koncert.. bilo je preeeedobro..bile smo skoro pa u prwom redu...al smo zato skoro ostale pregazene na ulazu..mozda bumo stawile fotke na drugom blogu...i taj koncert je kriv kaj sam ja bolesna i kaj me boli grlocry]
ponedjeljak..ujutro sam bila u gradu..onda sam kasnije stalno nes hodala po kuci..gluposti radila..nawecer sam isla na "malu polnocku"..u 7..
vratila se doma..i poslije samo isle do grada.."isle" smo na polnocku..da,da,....Jopsa, Nela i ja..dosle zaleđene doma..brrr...
i tak..i onda sam se danas ujutro probudila zubo...a covjek ocekuje odmor za blagdane...

iseeeee....mislim da sam malo puno prewise napisala..kome se da nek cita..kome ne.....nek ostawi komm zubo..pozdrawljam was swe do iduceg puta..kiss & wave

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.