×..tko je diwljakushaa?..×

diwljakushaa... zvana Mimi / Miny
žiwi wec 15 godina eek...
sto se po wisini ne widi..al oke..
...gimnazijalka...
...preziwljawa iz dana u dan....

wesela. luda. powampirena. luda. tužna. nepodnošljiwa. jedna. kako kad. lud

Wellfare - Gigi DAgostino

kontakt:
sweety_girl_bj@hotmail.com

woli:

×swoje frenduše.
×swoju femli
×swog pesonju Oggsa(klik) i mačkurde i g.Hrčka
×čitat.
×rukomet. rk CO zg. HRR. Balica. Horwata. Zrnica. Sulica. cijelu ekipu
×nogomet. Srnu. Ballacka. Hrvatsku reprezentaciju
×glazbu.
×wrijeme pred kisu. zatisje pred buru. vjetar.
×ljetnu kišu.
×fotkanje.
×mir.
×ljubaw.
×forum.hr
×polyvore.com
×ljubičasto.
­­Image and video hosting by TinyPic

קom€th|ng×

eekPravi prijatelji dođu k nama kada smo sretni i kada ih pozovemo, ali ako smo nesretni, oni dođu sami.
(Teofrast)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

kvaka:
×ljubav nije samo nešto što osjećaš, to je nešto na čemu radiš.

Image and video hosting by TinyPic


×kako zadiviti ženu? napoji je, nahrani je, nazovi je, grli je, podrži je, drži je, iznenadi je, laskaj joj, smiješi joj se, slušaj je, smij se s njom, plači s njom, očaraj je, vjeruj u nju, tetoši je, kupuj joj cvijeće, drži je za ruku, reci joj da je voliš.
kako zadiviti muškarca? dođi gola

×biti zaljubljen znači biti slab, prihvatiti činjenicu da su stvari izvan tvoje kontrole, da trebaš onu drugu osobu.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

×Opi§ bloga×

Misli i osjecaji jedne male divljakushe...


....It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive ...


Padjen Band-Divljakusha
...
Divljakusho povampirena,
Kad si me ranila,
Kad si me sahranila,
Tek tada si
Bila smirena.
....

There is no need to follow rules
But only time to play


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×klik×

Blog servis
Forum.hr

Trosjed

Nela Jopa i ja.[van funkcije]

Jopsaaa

Nella

P€trich...

Iw@

Anchy

Image and video hosting by TinyPic


petak, 30.11.2007.

× Crazy? i tak..bili smo jednom najbolji =) ×

[ko zna engleski, nek si prevodi..Nelllicaa..objasnit cu ti kaj to znaci..a mislim da sam ti to vec pricala?zubo]
ludCrazy? Once I was crazy. They locked me in a room to die. Die? I don't want to die. All the mice will get me. Mice? I hate mice. They drive me crazy. Crazy? Once I was crazy. They locked.... roflrofl

phihihihi...pozdraf ljudiii.....ke ima...meni je dosadno pa sam malo uredivala blogek...sad mi je bas fensi..hihi..skidala sam si neke pjesmice..bas kul..stavit cu rijeci na kraju posta..ako ikad zavrsim sa pisanjem gluposti..
ke ima novog kod mene?? DOBILA SAM PESONJUUUU....jooojjjj...prekjut je..Oggy...Oggyca..Oggach..zubo
eo njegova slikica....Image Hosted by ImageShack.us

buba malaaaa.... i takec....
u skoli je sve ok..recimo..pocela sam konacno ucit [ a rano sam se sjetila]... ma nea veze..popravit cu ja vec nekak te ocijene..
jucer i danas mi je bilo bas super u skoli...jucer pogotovocerekcerekcerek..iako se na kraju dan malkec pokvario..ja sam si bila bas heppiiii....cerek..puklo me nest!!!!!!!!!! yeyyyyyyyyyyyyy........
sutra bih trebala u grad s curkama..nismo vec 2 tjedna bile..woow eek.. iđemo se malo isplesat..izludirat..a prije toga moramo ucit...fino... blAbla bla bla.....
danas sam sa curkama bila na susretu..bilo bas fora..ajme kaj ima kopirusa u ovom gradu..al ajd ok...i jopsa je bila kasnije kod mene....donijela mi neke slikice..und soo =)..
i takec..
evo dvije pjesmice koje slusam veceras...

Leteći odred
Jednu mladosti imam


Gdje je sada društvo naše
Još se tebe sjetim često
Tamo ispod starog mosta
Tu je bilo naše mjesto
Ja ću sada na glas reći
Ono što odavno znamo
Baš je šteta što smo uvjek
Prijatelji bili samo

Jednu mladost imam samo srce jedno
A mi nismo zajedno
Generacija se rastaje i dijeli
Tebe su mi uzeli

Bez tebe mi nema dana
Tuga me za tebe veže
Nije na mom srcu rana
To je nešto puno teže
Ljubav ubija me nježno
Ubija me polagano
Postalo je neizbiježno
Da se i ne pozdravljamo

Jednu mladost imam samo srce jedno
A mi nismo zajedno
Generacija se rastaje i dijeli
Tebe su mi uzeli



Opća opasnost
Jednom kad noć


Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.


i mislim da bi to bilo lagano to za danas...pozzzzzz Jopsi, Neli, Heni, Mirkecu, .....hmmm...Marku..i tak..i jos nekima..kisscerek..pusam vas sve... kiss

srijeda, 21.11.2007.

×kad te zivot nađe zaje*avat×

pozdrav...helooowww.. =)

doslo mi je da napisem post...ne znam zasto... hihi..lijena sam inace..a i neam vremena....
kod mene stvari stoje..hmm..zapravo uopce ne stoje..pale su..skola je katastrofischen...i tak..mislim..mogu se pozdravit sa iducih nekoliko subota..no ionako nisam planirala ic van..vise mi je dosadno...bolje cu gledat neki film il nekaj..ni ovu sub. nisam bila u gradu..tj..bila sam..ali u kinu i na pizzi sa jopsom i nelicom..bilo je bas fensi zubo.malo za promjenu..
u mom zivotu nikaj posebno novog..danas sam imala trening..iseee jos cu imat traume od navijanja..radile smo..tj...pokusavale smo radit "piramidu"..i ja sam morala bit na vrhu...LoL..katastrofischen..
und tak..trebala sam ovaj tjedan dobita MALTEZERA..al nazalost necu..grrrburninmadpuknucu....i takec..
i uopce mi nije jasno zas sam pocela pisat post kad je poceo Sex i gradzubo..umjesto da ga gledam..tak da..ugl...zaboravila sam kaj sam htjala uopce reclud

ehh..da...promjenila sam dizajn..ovaj mi je fensi..fino..i stavit cu sutra neke slike na blogach..i takec...

a sad begam...pusa svima..pogotovo Nelici i Jopsiiiikiss puno vas voji vasa MiMi

nedjelja, 04.11.2007.

×Tek kad nešto izgubiš, shvatiš koliko ti to znači×

ejjjj...pozdrav svimawave..jojjjjjjj...vise ni ne pokusavam pamtit koliko blogova iam zubo..ovo mi je valjda 100-ti..da ne duljim...sve o meni imate u boxevima...ii da...moram reklamirat svoj drugi blog koji iam sa svoje dvije najjjfrendice...Nelom i Jopom TRI FJENDICE ...ettoo takk sadu budite pristojni..pa svratite i kommentirajte..al prvo procitajte ovaj post i komentirajte ga zubo
uzzzzivajte...pusa..kiss


...Nisam planirala pisat kaj sam radila jucer i danas (kad nisam radila nikaj korisno)..ali ipak..kao uvod u post...
zadnjih dana mi je bas super..ali samo u jednom području mog života..PRIJATELJSTVO...(i zabava)...dakle...zadnjih par dana kod mene je bio bratic iz Svicarske...bilo mi je bas suuuper...zajeba**li smo se, tukli i takec...danas otisao i vidjet cu ga tek na ljetocry..no...nea weze...zivot ide dalje...moja Jopica se preselila u novu kucuu tak da smo Nelica i ja pajkile kod nje jucer..(vise o tome cete moc procitat na blogu tri fjendice kad se jedna od nas 3 udostoji napisat post...ljencugeeezubo)...prvo smo dosle kod Jope ostavit stvari..a onda lijepo put grada..bilo je bas suupacparty..ako izostavimo pojedinostidead...poslije grada smo se usuljale u Jopinu kucu u nadi da svi spavaju...al nist od toga..cekale smo da Jopini braco i seka zaspu..pa smo otisle papat njami i gledat dvd..prvo smo pocele gledat Bratz the movie..al nam se nije dalo...pa smo stavile neki horor..pa nas je bilo strah rofl (Jopu posebno)...i tak...bile smo budne i pricale negdje do 2 sata..a onda nas je svladao umor...i tak...
raspravljale smo o svemu..pa tako i o tome koliko sam ja glupawa i koliko sporo mi neke stvari dolaze do mozga (waljda iam tak mali mozgic da se informacije izgube u potrazi za njimzubo)..i dosle smo do zakljucka da mi je trebalo 4 mjeseca da shvatim da je jedna osoba suvišna u mom životu....iii jupiiiiiiii...stiglo mi je to do mozga ( cure se još uvijek čude tome)..i shvatila sam jos jednu stvar: TEK KAD NEŠTO IZGUBIŠ, SHVATIŠ KOLIKO TI TO ZNAČI!!....ja sam to shvatila prekasno...kad sam izgubila povjerenje jedne osobe koja mi stvarno jako, jako fali u životu...ni jedna druga osoba ne može popuniti tu prazninu koju osjecam..stvari se mozda polako vracaju na staro...ali NIKADA nece moc biti kao prije..a zasto??? zato sto sam ja preglupa da shvatim neke stvari na vrijeme...bas sam tvrdoglavo bice...hrpa ljudi mi je govorila da ne zaje**m svoju šansu..ali ja sam napravila bas to!! Upropastila sve... sad netko drugi živi moj san...druga osoba ima ono što ja želim, a što vjerojatno nikada vise nece moci biti moje....i znam da nije dovoljno što se sad kajem iz sveg srca što sam to napravila..ali živim u uvjerenju da prava ljubav pobjeđuje sve!...možda...nadam se...jednom i hoće...

a sad jedna prekrasna pjesmica od Sandia

Ako me ne volis

Mozda bas je ovo ljubav, ljubav najveca
svako jednom u zivotu tako osjeca
mozda bi me cijeli zivot ludo voljela
ali tebi moja ljubav ne treba


Idi sad i nikada se nemoj vratiti
zaboravi moje ime, sve zaboravi
idi, ali znaj da ce zauvijek ostati
na tvom dlanu crta moje ljubavi

Ref.
Ako me ne volis odlazi sada
ili zauvijek ostani tu i ne idi nikada
ako me ne volis, ako me nisi ni voljela
reci istinu ma kako jako boljela


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.