O MENI

IME
...Lea...
PREZIME
...nije važno...
ROĐENA SAM
...13.travnja 1994.,
dakle imam 14 godina
ŽIVIM
...u Vratišincu,s mamom,tatom,
sekom i bakom...
RAZRED...završila sedmi...
FRENDICE
...Katarina,Melanie,Darija,
Dajana i ostale iz razreda...
FRENDOVI
...Dino Š.,Matej,Mišel,
Ivan,Vinko i ostali...
SLUŠAM
...sve,ali najviše Rihannu,
Backstreet boyse,Shakiru,50 Centa...
VOLIM
...iskrenost...
...pravdu...
...prijatelje...
...obitelj...
...dečke...
...biti zaljubljena...
...kad mi je ljubav uzvračena...
...mjuzu...
...šminke...
...mob...
...net...
...upoznavati nove ljude...
...i još puno toga...
MRZIM
...laži...
...neiskrenost...
...nepravdu...
...knjige...
...učiti...
...svađe...
...imati neprijatelje...
...i još dosta toga...

EVO MALO MOJIH SIKICA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

no...napiši neka...


Katarinathumbup


Valentinathumbup


Darijathumbup


the best friendsthumbup



MOJA ABECEDAsretan
A-alkohol
B-bon
C-cipele
Č-čokolada
D-dečki
E-energija
F-frendovi/frendice
G-glazba
H-happy (vesela)
I-Iva (moja sestra)
J-jedinica
K-Katarina (moja naj frendica)
L-lav (ima veze s mojim imenom)
LJ-ljubav
M-mob
N-net
O-oprosti
P-pare (na mobu)
R-ročkas
S-sreća
Š-škola
T-tv
U-učitelji
V-volim te
Z-zabava
Ž-život


LJUBAVNI SATcerek
00:00-voli tvoju frendicu
01:01-prati ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06-pomirit ćete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te želi vidjeti
11:11-jedan dečko te voli
12:12-sex
13:13-crni dečko te voli
14:14-želi tvoj poljubac
15:15-želi opet
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko koga znaš te voli
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onome na koga misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23-predložit će ti

petak, 20.06.2008.

...KRAJ ŠKOLE...

....ljudi....pozdravwave....joj....tak sam happy.....danas je ZADNJI DAN ŠKOLE....thumbupjuhuhuhu.....konačno je došlo i naše dobro....hvala bogu....u školi je bio zakon dan....samo smo se zabavljali i uživali gledajući koko se osmari trude kaj pobijede učitelje....haha..zubo..druge godine pak mi tak....joj...i tak...današnji ja dan bio zakon....poslije škole smo išli k Pepiju....i tam se zabavljali.fino...bilo nam je supač....i tak je ovaj dan bio fantastičan....ali sam i tužnacry....nebudem tri mjeseca vidjela svoje omiljene sada već bivše sedmare,a buduće osmare..:..a i naj frendica mi putuje sutra u Slavoniju k baki i u Koprivnicu k nekoj rodbini...joj...tak bude mi tih dana dosadno...ali dobro....preživjela budem.yes...valjda...heh....jedva čekam utorak....da se malo pohvalim...u utorak idem na more na otok Vir....na par dana....s mamom,tatom i sekom....deada u sedmome mjesecu idem pak na Vir....a u osmome na maturalac u Pakoštane sa sedmim razredom iz Gornjeg Mihaljevca.belj...jedva čekam kaj ih upoznam....jupi....sam kaj to čim prije dojde....i tak su mi ovi praznici već isplanirani....svaki mjesec imam nekaj određenoga..smijeh..a vrijeme između budem ispunila zabavljajući se sa frendovima....i vi mi se lijepo provedite kroz praznike....winkzaboravite na profače i ljude koji vam idu na živce....uživajte....i neznam kaj da vam još rečem...osim...bokić....vojim vas.cerek...kiss......hrvatska



| ...Coment... (38) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.