DRAGA NACIJO..... - Ja sam tek mala sjena..... - Blog.hr

Ja sam tek mala sjena.....

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

linkovi 
Moj e-mail: lucijaaaaaaa@net.hr
ostavljajte komentare i neš tog tipa al se javljajte



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




MOJE PJESME:-) 


~*~
Image Hosted by ImageShack.us

BESPOMOĆNO

Bespomočno stojiš,
Stojiš i gledaš kako ti se život upropaštava,
Kako lagano umireš.
Bespomočno čekaš vrijeme,
Vrijeme kraja tvog života.
Bespomočno sjediš,
Sjediš i gledaš svijet oko sebe.
Gledaš svijet koji nije svjestan svojih pogrešaka.
Gledaš svijet laži,
Svijet mržnje,
Svijet pohlepe,
Svijet totalne anarhije,
Ali i ti dalje bespomočno sjediš,
Sjediš i gledaš sve to iz svoje stolice
Sa suzom u oku i bespomočnom nadom u srcu! ! ! ! ! !


Spašenje


Opet počinjem ispočetka,
Sama na putu svom,
Nikoga nema uz mene
Da me drži stabilnom,
Želim ići kući ali nemogu,
Neznem gdje je.
Ja želim ići u svoj svijet,
Gdje san postane dan,
Gdje dan postane san,
Uspjevam,
Nalazim put,
Trčim po pijesku prema vratima,
Vratima raja.
Čekaj blizu sam,
Još malo,
Uspjela sam.
Napokon oslibođena tamne strane života

ĆUDAN OSJEČAJ...LJUBAVI

Pogledam ga u oči.
Srce mi na trenutak zatreperi.
Zbunim se i neznam što dalje.
Što da kažem,
Kako da se ponašam?
Sva se zacrvenim.
Nekako mi je toplo oko srca.
Osmijeh od uha do uha.
Molim Boga da taj trenutak nikad ne prestane,
Da što dulje traje,
Da sam viječno u tom smijehu.
Te minute su mi,
Nekako,
Jedne od najljepših u mome životu.
U sebi ponavljam molitvu:,
Molim te Bože da to nikada ne prestane,
Da to nikada ne prestane,
Da to nikada ne prestane................

Promjena

jedan pogled promjenio je sadašnjost,
Jedna riječ promjenila je budućnost,
Jedna suza promjenila je prošlost i
Jedan smiješak promjenio je zauvijek sve!!

Ti

Njegove plave oči prate me iz dana u dan,
Njegov slatki smješak vodi me u san.
Probudio je u meni čilo,
Ah, da......
Tako je to bilo.
Oči mi samo ka njemu bježe,
A srce mi sve više steže i steže.
Želim biti stobom znaj,
Ali samo ako nenastupi kraj!!!

Dosta poigravanja

Ne dopuštam više nikomu da mi slomi srce
I da ga zatim baci u rijeku kao kamen
Neću se više nikada poigravat sudbinom
Pustit ću stvari da teku svojim tokom
Neću se više pretvarat
Živjet ću samo za sebe
Živjet za sebe i svoj svijet iz sna
A ako ću i živjet za drugog,
Živjet ću samo ako me istinski voli
Dosta je poigravanja mojom sudbinom
Mojim srcem
Mojim strpljenjem,
Mojim osječajima
Dosta je poigravanja sa mojom dobrotom...
Voli me ili me mrzi
Ionako mi je sad svejedno......


Drugi svijet


Nisam kraj tebe
Osječam se nekako prazno
Nekako neispunjeno
Nisam sa tobom
A želim biti
Ima samo jedan mali problem
Bojim se
Bojim se nečega a da ni neznam čega
Želim da smo sami
Sami prepušteni sebi
Na nekom pustom otoku
Gdje nema ružnih dana
Gdje samo sunce sja
Gdje smo samo ti i ja


~*~



Image Hosted by ImageShack.us


~*~


dizajn baj sammy ramona (c)

 ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJGRUPA...
Dolibasija
Mikrofonija
Fraktura mozga
Fnc diverzant
Debeli precjednik
3 doors down
A perfect circle
Audioslave
Bad religion
Flogging molly
Azra
Hangover pills
Hladno pivo
In flames
Nightwish
Nofx
Offspring
Scroll
Smashing pumpkins
Tool
The Strokes



evo nekih slika od the strokesa:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 Svadbas
Treblebbas

Kreni samnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje čemo znati
Ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dan nestali u tami
gdje niša nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

~*~



 21.06.2006., srijeda

DRAGA NACIJO.....

deadwinkevo dobila je moja seka danas ovu e-mail adresu i jako mi se sviđala...nekako...jako je lijepa.....e i da moji ljudi.....ja sam jako sretna....a jesam..ono život mi je napokon krenuowink.a evo moram ići i neda mi se pisat javim vam se uskoro.........smokinnaughtyyes


evo te e-mail poruke.......thumbupmahzujonaughty
> ja samo proslijedjujem...
>
> Pa nek neko ne posalje!
>
> Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u
> mene?" -
> On odgovori - Ne!
> Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" -
> On odgovori Ne!
> Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
> On odgovori Ne!
> Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao
> za mnom?", a On opet
> odgovori Ne!
> Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
> On ju na to zagrli i
> kaze joj:
> "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
>
> "Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim
> da si prekrasna!"
> "Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
> "Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog
> tebe!"
> Nocas u ponoc tvoja ce prava ljubav zakljuciti da te
> voli!
> Sutra izmedu 13 i 16 sati dogodit ce se nesto lijepo
> - nije Vazno gdje, na
> Internetu, izvan posla,
> na poslu, tijekom posla...uke...thumbupwavenut



kaj nije lijepa...wavepa komentirajte ju.....
- 11:07 - pljuni (48) - print - #


Cursors