Diva stars

Objavljeno: 28.04.2007., subota

Dogodilo se!

Weeee pipl, sretna sam. Jako sam sretna! Znate da sam u jednom postu (ako ste pročitali) da mi se sviđa jedan frend kojeg sam nedavno upoznala, e pa... Jučer smo bili zajedno, mmm. Tako mi se sviđa... Baš sam sretna! Jedno prođe, drugo dođe! Treba se pomiri s istinom, što je tu je, ne treba žaliti za ničim.
Bila sam jučer vani, bilo je super, danas idem isto, vjerovatno. Trebala sam ići kod Frana na rođendan, ali mi se neda baš. Žao mi ga je kad sam mu obečala, ali nemam volje, ne znam ja to društvo u Crikvenici, a i ne privlači me ni Galija ni Pub, ne znam... Još ću razmisliti, ipak mi je on jedan od najboljih frendova!
No sutra je motorijada, tj. moto susret, cool. Idem ako Bog da! Bit će dobro, samo da opet ne bude srajna k'o prošle godine, no ne želim o tome!

Idem sad, ali prije toga da zahvalim na lijepim komentarima od collection i drugih, hvala ljudi!
Budete dobili izvještaj kako mi je bilo ovih dana, sad vas pozdravljam, i uživajte... pusa i pa-pa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.