ovo nije još jedan glupi blog za mlade

31.08.2006., četvrtak

a neda mi se pisat naslov!!!!

evo vidite kako sam lijena no žrtvovat ću se da napišem novi post!ovako...uh bilo je puno toga u ovih zadnjih mjesec dana!najbolje da počnem od početka!ovo ljeto nisam našla nekog komada jer ipak još patim za naughty<(još da vam kažem za kim..),drugo svake se večeri dobro zabavim sa svojim super društvom, jedni i neponovljivi- DORA(SISTER SORRY baš sam stoka:()ana,petra,martina,ivana,nina,tenšekica,matej,jojo,jura,(fantači rolleyes...)...krizma,kuna,periša,vlatko.....!ovim Životinjama ovdje ću posvetit par slikica!onda treće stavila sam si pramenove,izgubila glas valjda 100 puta jer kako se ja i ana deremo(pjevamo)mislim to morate čut!zadnji komentar je bio taj da se glasam kako životinje dok se pare(mislim da je to petra rekla)!joj da ugino mi je hrčakdeadšmrc šmrc!e nemogu vjerovat kako ima glupih ljudi pljunem na njih pljuc pljuc(mislim većina ih je iz drugih škola)još jednom pljuc!zadnjih par dana se nisam čula s svojom sister nadam se da se neljuti na mene!(sister javi mi se ..!)nemogu vjerovat da će škola počet za manje od tjedan dana.nećuuuuuu ja nećuuuu u školu prvih par dana baš me briga!burninmadburninmad!JA NEBI DA LJETO ZAVRŠI!!!!(evo slikica)MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts



- 22:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

malo o meni: