ovo nije još jedan glupi blog za mlade

28.07.2006., petak

samo za martinu.....

ovaj post je namjenjen mojoj frendici martini!!!!evo pošto neznam što da napišam reći ću vam još neke stvari o sebi:navijam za nk DINAMO (naravno)!!!!mrzim ljude koji nose krzno (ako se slažete s menom posjetite ovu stranicu http://prijatelji-zivotinja.hr )!!!!sve volim slušat ali nirvana mi je ipak najdraža,u prvom postu kad sam spominjala svoje prijatelje 8kojima sad sašeljem pozdravwavewave a nekima i kiss)zaboravila sam spomeniti svoje dvije super frendice tinu i ivanu! (cure fakat sorry)!!!!!!!zijev stvarno neznam kaj da ti martina još napišem!!!!!!do sljedećeg(nadam se malo zanimljivijeg)posta!!!!!bok wave kiss zujo naughty nut mah thumbup pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
- 19:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

malo o meni: