Image Hosted by ImageShack.us ...I used to waste my time dreaming of being alive. Now, I only waste It dreaming of you... Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 23.01.2007., 15:23

... prosli su dani i mnoge stvari su se promijenile...

heh... evo...

Image Hosted by ImageShack.us

u zadnje vrijeme mijenja mi se sve u životu...
da... someone... imas pravo.. vrijeme je da odrastem...
ali naucila sam se da je zivot igra.. kako se sada prestati igrati...

istina.. imam 18 godina, a ponasam se ko da imam 14.
zapravo tako se i osjecam...
ne zelim odrasti...
zelim voljeti, ne mrziti...
i vjeruj mi someone.. ne mrzim ja tog dragog decka... kojeg iz dana u dan brisem iz svog zivota.. i vjeruj mi bolje mi je...

ali necu o tome...! da nebi bilo da stalno pisem o njemu...
heh...

odlucila sam na neki vrijeme ne pisati...
ovak i onak nemam bas pretjerano vremena...
mozda nakon nekog vrenena pobrisem blog... mozda napravim novi.. a mozda se jednostavno vise nikad ne vratim...
dragim osobama cu se i dalje javljati.. bez brige... ali nece biti novih postova...

Image Hosted by ImageShack.us

reci cu jos samo ''dvije'' rijeci reci...:


...okovi su nestali, zapravo, osjecaju se tu negdje u proslosti i ponekad lagano izranjaju na povrsinu...
... malo bole jer proslost je ne moguce izbrisati...



.. pozdrav...

... disturbed angel...

<< Arhiva >>