< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

d!sTuRb......




Free Music

Free Music



Free Music

¨¨m€...and...ju$t...m€¨¨

....heh...da....ugl...my name je Kristina ili Brlja.....my birthday je 20.11.1992. i u horoskopu sam šKoRp!On.....najfrendica mi je jEnNy(my:B.F.F.A.E.A.D),najfrend pUnKeR==>thumbupLEGENDAthumbup<==...ali ipak !rMeLa i aLdA su mi osobe bez kojih bi mi u zivotu bilo tapija.....pre oke ribe...jedna slobodna...hehe.....kEyT,đEmA i dOrY su ipak price za sebe...roflroflroflroflroflrofl.....ugl...slusam rOcK,pUnK i the best mEtal.....naj grupa mi je cerekTRIVIUMcerek.....oni su mi savrsenstvo svijeta.......they are always be in my heart.....i tako to.....

VOLIM ==> cIgArE,aLkOhoL(especially bAmBuS&sAmPoN),zajebanciju,
sranja,muziku,FRENDOVE,izlaske,
necakinju i necaka i tako jos
neke gluposti....

MRZIM==> ufurane,umisljene,
glupe i debilne ljude,preseravanja,razmazenost,
samosazaljenje,
predrasude,tracanje....i tako to....

my msn: brljas_007@hotmail.com
....€vo m€n€...

rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.....€vo jedna pjesmica za JeNnY.....



OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA
Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog
...............






... ovo bi vam bili neki od mojih PREEEDOBRIH FRENDOVA...



.....SŁ!cH!C€.....


Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




¨¨B l ¤ g i c h i...k ¤ j €....c h i t @ m¨¨

....blogich from me&jenny....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...ema...

...hana...

...ida, hana i andrea...

...maja...

...ary...
...šuza...

...dory...

...andrea...

...jelena...

...alen...

...aljo...

...mile...

...anna...

...ida...

...kety...

...3 debila...

...anni...

...eliša...

...micho ili mico....

..doris lenjic...

...emy...

....dorka....

....29 veličanstvenih...

...mtt-ovci...

...punker...

...ako zelite
vidit drugu polovicu mog zivota....My J€nNy...


T r ! V ! U m


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gLuPoSt!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Diletanti-Božić dolazi

Božić dolazi u naš grad
ima da jedemo kolače
Božić dolazi i šta sad
ovdje nitko zbog toga ne plače

dolaze nam dani francuske salate
i dobit ćemo svaki po 100 maraka od tate
dolaze nam dani shita i bombona
ja ti kažem mala bit će prava peglaona

jedva čekam da bacim prvu petardu
pa da pukne kao moje srce
jedva čekam da trznem rakiju
i da pijan trčim kroz ulice

bliže nam se dani nestvarni i divlji
kada dođe Božić ovaj grad je življi
zaboravim tada koliko mi je dosadno
zaboravim tada da mi ništa ne bi pomoglo

Božić dolazi i ja ga trebam
želim da budem mamuran
i da sa svojim starcima
pričam o glupim stvarima

jedva čekam dane šunkice i snijega
prijatelji stari, tulumi i šega
jedva čekam dane bez sranja i problema

a tebe nema

Božić dolazi, a tebe nema
Božić dolazi; jebem ti mater di si
Božić dolazi, a tebe nema
Božić dolazi; jebem ti mater di si

gdje si, s kim si, kako si
gdje si, s kim si, kako se osjećaš
gdje si, s kim si, o čemu razmišljaš
gdje si, s kim si, kakva si

Božić dolazi, a tebe nema...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 02.01.2008.

.....HaPpY NoVa i BoŽiĆ.........

Pa mislim da je vrijeme za novi post...heh....sta se sve izdogadalo u ovih proslih 2 tjedna mislim da nebi stalo u jedan post....heh...ma prepricat cu vam samo novu...to mi je jos frisko....ugl....PREDORRRROOOOOO....slavili smo in my house....od ekipe smo bili ME,cerekJeNnY&PuNkErcerek,MaRiNa,BuMbAr,DaJaNa,MaTeO,neka riba,FiLiP,Edi i prosli su MiLe i DaLeN....bilo je cugeeeeeeeeeepartypartyparty....heh....ma ugl....skupili smo brdo para....sve je pocelo u parkicu...tamo su nas cekali Punker,Bumbar,Mateo i Filip sa cugom....ostatak je bio kod mene...roflsretanroflsretan....tamo smo se nasli ali je bilo fuuuulllll zima....meni nije bilo staraca doma pa me bolio kurac...poceli smo cugat ali je bilo ful hladno pa samo se svi s cugom pokupili kod mene....winkwinkwink.....e pak tamo je pocela stala....ja i ekipa cugamo u mom podrumu....neki plesu neki cugaju sve je bilo ae BOK...filip je prvi bio mrtav...jadan je visio sa tom nekom ribom i pobljuvo sve oko sebe....normalno ja sam to morala cistit.....rigala sam ko budala od tog smrada....a joj....nakon nekog vremena punker i bumbar su se ubili i da sve nebi bilo tako tapija skinuli su majce i poceli se glupirat....hahahahahaha....to ste trebali vidit....Punker goli(mislim bez majce) a Bumbar u kanutjeri.....a u podrumu hladnije nego vani....nije njih to jebalo....heh....Jenny se isto napila.....hahahahaha.....nakon jaaaaakkkkoooo duuuuuuuugog vremena......ma svi su bili mrtvi.....muzika totalka sve osim cajka.........haha.....dajana se posebno rasplesala....hehe....a u ponoc ste trebali bit tamo...baaaaaaaa.....haha.....jbt glupi bumbar je poceo cestitat novu svima u 10 do ponoc...hahaha....kao da nebi zakasnio....on i punker su si jedno 30 puta cestitali.....heh.....edi je ispaljivo vatromet i to ga je pripremo od 9ipo.....hahaha......a jenny je zapalila jednu raketu koja je zavrsila u kuci preko puta....hahaha......svi smo si iscestitali....haha....i to po jedno 1000puta.....i idem ja cestitat bratu novu jer on,moja sestra,kunjada,kunjado itd. su bili gore....dodem gore ekipa mrtva....haha....neznam sa sve nisu imali u sebi....haha...poslje su oni bili dole zapalili cigaru ma totalno sve cooolllll......to mi je bas znacilo po prvi put se mojem bratu i sestri svidala moja ekipa.....bas preeeedoooroooo.....hehe.....i tako....hahahahahahahahahyahahahahahaha.....ajjjjjjjjjjjjjjj.........da ste vidili scenu kad su punker bumbar i filip poceli jest ne izrezanu pecenu kokos.....hahahahahahaha.....oni su tu kokos trgali ko da nikad nisu jeli u zivotu...hahahahha......to i cevape..........hahahahahaha........to su bas bili smjehovi....a jbg...u 5 sati je pocela biti laganica.....bumbar pokusava spavat ali ga ja gadam cipsem s poda,punker spava i jenny mu stavlja salamu u depove,kolace na glavu,ajvar u hlace,marina spava na stolici....ma katastrofa...od svih sranja koja su trebali napravit punker i bumbar na kraju smo ja i jenny napravili najvece....doro samo su bubmar ili punker razbili plasticnu stolicuuuuu....hahahahahahahahaha.......i doro nakon svih tih sranja zaspe i jennyyy.....a kako svi trenutno znamo da jenny mrzi kad je neko probudi to je bio raspasoj....punker ide doma i ide kao POLJUBIT tj. POZDRAVIT Jenny......ova je spalila na zivce a ja sva sretna bumbar i punker idu doma...hehe.....svi smo samo cekali da ga zavali sakom u glavu.....bila je sva nadrkana.....od 7ipo do 15do9 nije prestala srat.....hahaha.....u 15do9 smo zaspale ja,marina i mislim jenny jer su spavale kod mene....heh....a probudile smo se u 10.......jbt ja otvorim oci a marina mi rosta s muzikom pokraj uha i jenny drka po klavijaturi.....ccc....i doro kad ti se gosti probude moras i ti..ugl dignemo se mi i idemo gledat gospodara.....i oko 12ipo jenny i marina idu ca kao vratit ce se poslje da pocistimo podrum.....ja ono sve happy idem spavat...i ono taman zaspem oko 1ines i cujes neko zvoni ....ja onako sva nadrkana jer ne mogu spavat idem otvorit vrata i tamo jenny i marina sve onako spremne za akciju ciscenja.......joooooooojjjjjjjjjj bila sam LUDA.....imala sam filing da cu ubit nekog....hehe.....i doro ja se obucem i pocistimo mi podrum i odu one ca i dodem gore spika da idem spavat a moja stara se dere KRISSSSSSSSSSTTTIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNAAAAAAAAAA IDI STAVIT SUDE U MASINU....kompa moj cisto sam se zakljucala u sobu i isla spavat...........spavala sam od 2ipo do 7ipo....a kad smo vec kod spavanja ekipo idem sad jer cu zaspat za kompom.....i nemojte se drkat jer neam para na mobu pa nikom nisam nish cestitala......ajd se cujemo ili vidimo jos..........booooookkkkkkkkiiiiiiccccccccccccc.......wavewavewavemah:
mah:mahmahmahmahkisskisskisskisskisskisskiss:kiss
:kisskisskissmahmahmahmahmahmahmahwavewavewave


oVo VaM jE sUpEr PjEsMa A vIdEo Je NaPrAvIo MoJ bEsT FrEnD pUnKeR

|Komentiraj 23| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.