Sex u zadru - Brzog datiranja

srijeda , 19.12.2018.

HAOS U ZADRU Potukli se pedikirka i penzioner zbog PESME USTAŠKOG PEVAČA










Click here: Sex u zadru






Dok su trojica ostala u stubištu zgrade, 30-godišnja žena je policajca koji je glumio mušteriju pozvala u stan. Nije spuštao pogled sa moje Tanje koja se ispružila na ležaljci tako da je imao savršen pogled na njene sise. Na rubu ove priče o prostituciji, policija je otkrila i posredovanje u prodaji droge vrijedne nekoliko tisuća kuna korisniku usluga, za što su osumnjičeni 49-godišnji D.



sex u zadru

Mi ne proizvodimo snimke i nemamo ih na našem serveru, stoga ne preuzimamo nikakvu odgovornost za sadržaj snimaka. Pošiljku možete predići u roku od 15 dana. Tu je krenula prica, upoznavanje, gdje tkoi sta radi, klasicne price u takvim situacijama.



sex u zadru

Sex oglasi Zadar - Po izlasku iz stana M.



sex u zadru

Mi smo bračni par,ona 50 ,ja 48 godina. Tanja je punija,brineta,sise 5+,veće guze i velike mesnate. U braku smo 25 godina. U potaji sam cuckold,međutim sve se svodilo na njene priče kako se jebe sa drugim u toku našeg sexa,sve do ljeta 2017. Otišli smo na plažu,rano jutro. Na plaži smo primjetili jednog baš starijeg gospodina na ležaljci. Rekao sam joj da se skine u toples jer ovde nema fkk plaža. Učinila je to,a primjetio sam pogled gospodina upućen njoj, Otišli smo u vodu,govorio sam joj da obrati pažnju kako je on gleda dok je ulazila u vodu. Nakon dužeg kupanja izašli smo ,legli i neobavezni pričali,bili smo do njega udaljeni nekih 2-3 metra. Nije spuštao pogled sa moje Tanje koja se ispružila na ležaljci tako da je imao savršen pogled na njene sise. Ja sam mu onako par puta dobacio osmjeh. Imao je po mojoj procjeni preko 60 godina,nizak,mršav,ćelav. Tokom leškarenja,predlagao sma joj da se skine gola dok još nema kupača,a u stvari želio sam da je on vidi takvu. Ja sam joj rekao da nam idem po kafu,a da ona stupi nekako u kontakt sa njim. Zadržao sam se nekioh 20 ak minuta,a po povratku vidjeo sam dedu da razgovara sa mojom Tanjom. Neobavezno smo pričali,a on nije skidao pogled sa moje Tanje. U međuvremenu mi je Tanja rekla da joj namažem leđa sa uljem za sunčanje,rekao sam joj,ajde neka Peter to uradi,smijući se,pogledala me je,ok,može. Uzeo je ulje,Tanja je ležala na leđima i počeo je mazati,U tom trenutku osjetio sam uzbuđenje,dok su njegove ruke klizile po njenoj koži,vrat,leđa,noge. Sama se okrenula i rekla mu, - namaži me i naprijed, Trljao joj je ulje po stomaku,a onda po sisama,prelazeci po bradavicama koje su bile već dobro ukrućene. Prelazio joj je i spuštao sve do butina stopala,uzdahnula je nekoliko puta. Ponovo sam joj predloži,ali sad pred njim, da se skine gola,a on je dodao,pa zašto se stidjeti,ustao i svukao gaćice sa sebe. Imao je kitu spuštenu ali jako,jako debelu sa ogromnim glavićem i jajima. Primjetio sam Tanjinu reakciju,gledala je u njega spuštajući pogled ka njegovom kurcu. Spontano sam ustao i skinuo i ja svoje gaćice i rekao joj, - hajde,sad ti. Na obrijanoj pički su se vidjeli tragovi rose,vlažnosti. Rekao sam, - Petre namaži je sad cijelu, uzeo je ulje i mazao joj guzu,,zavlačeći prste u procjep,odgovaralo joj je,prijalo,,Sama se okrenula i rekla, - sve mi namaži. Prešao joj je na unutarnju stranu butina,,pa sve do vlažne pičke,prelazio je preko nje,dok sam joj ja ovlaš prelazio preko sisa. Pitao sam je glasno,napaljena si, odgovorila je da. On je uzeo njenu ruku i stavio je na svoj kurac,rekao joj,osjeti ga. Drkala mu ga je polako,dok se on punio krvlju,dizao,ogromna debljina. Zavlačio joj je već prst u već vlažnu pičku,stenjala je,uzdisala. Rekao sam im,da idemo iza stijena ,da nas niko ne vidi jer su već počeli pristizati kupači. Čim smo zamakli,klekla je i on joj je prišao, uzela je njegov debeli kurac i počela ga lizati od korjena sve do glavića,uvlačila ga usta,jaja lizala,a inače je bila majstor za pušenje kurca. Jebao ju je u ritmu dok su njegova ogromna jaja lupala po klitorisu,ja sam drkao i uživao u prizoru kako mi dedica jebe ženu. Prstom joj je mazio šupak i polako ulazio u njega,komentarišući, - o pa ti voliš i u guzu, ona je otegnuto rekla daaaaaaaaa. Izvadio je kurac iz pičke naslonio na drugi otvor i polako ušao u nju,do pola,pitao je boli je, rekla je. Svršio joj je u šupak, sperma joj se cijedila iz šupka,,polako mu je kurac izlazio iz nje.



WOULD I HAVE SEX WITH A WOMAN??? - #AskLIMO
Nakon nekih satak vremena primjetih ekipu na camcu kako se vraca sa izleta, vidili su i oni mene, te se polako dovezose do plicaka odmah ispred mene. Uz podatak da je u Zadru od 10. Drkala mu ga je polako,dok se on punio krvlju,dizao,ogromna debljina. Stao sam pred nje, tako da je mogu maziti po grudima, te joj prinesoh kurac do usta, a ona me primi za jaja i poce sa njega kupiti jezikom njene sokove koji su jos ostali na njemu. Imam iskustva s parovima, postoji I mogucnost erotske masaze. Uzeo je ulje,Tanja je ležala na leđima i počeo je mazati,U tom trenutku osjetio sam uzbuđenje,dok su njegove ruke klizile po njenoj koži,vrat,leđa,noge. Rekla im je da se nalazi u Zadru i da je slobodna iza 13. Uzeli smo stvari i krenuli prema hotelu, koje smo ostavili na recepciji, ipak prvo treba popiti kavu, na terasi su sjedili gazda i gazdarica sa tim Goranom i Majom. Sada su, zbog sudjelovanja u organiziranoj prostituciji, zaradili prekršajnu prijavu.

[Zarada preko interneta bez ulaganja|Javno hr|Kurve oglasnik]






Oznake: sex, oglasi, zadar

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.