.marginalno.

utorak, 21.11.2006.

Razočaranje i oduševljenje

Razočaranje
Ajme meni, ja ću poludjeti. Sati dotjerivanja blog dizajna i pretvaranje dotičnog u posve novu formu pretvorili su se u sizifov posao, a komentari dragih mi blogeraša postali su njihov sizifov posao - jer ih više nema. Raspad blog.hr sistema doveo me do zaključka kako blog.hr više nije što je nekad bio - pouzdan i kvalitetan blog alat, već je sad samo gadljivi komercijalizirani i neodržavani kostur nekadašnjeg ponosa blogeraša. Žalosno je koliko sam truda i mjeseci uložio u ovaj blog, a sada imam osjećaj da od toga svega ničega uopće više niti nema. Zapravo ni nema... Zato se selim na

DISMISSED MOJBLOG


Oduševljenje
Javila mi se osoba za koju nisam mislio da će mi se javiti i reći mi nešto smisleno. No, eto, prevario sam se. I ugodno iznenadio, naravno. Radi se o jednom nazovimo-to bivšem, zapravo bivšoj ljetnoj romansi. Tada sam još bio na drugom blogu koji nitko nikada nije pronašao, možda svega par ljudi. Sve je to između nas završilo nekako čudno, nerazjašnjeno, a tu se kasnije još i pojavio problem jer me bivši dečko prevario s njim. I tako je svaka konverzacija između nas dvojice nestala. Sve do jučer kada mi je on imao potrebu reći što misli o meni. Rekao je da sam jako dobra osoba, da zaslužujem nekoga tko će me istinski voljeti i još mnogo lijepih stvari, a ja sam bio kinda shocked... Stvarno nakon svih stvari koje su se izdogađale između nas takav preobrat je doista neočekivan. I zato me toliko i oduševio, a reći ću da mi je taj razgovor i skinuo neki kamen sa srca jer konačno sam počeo rješavati nesporazume i dugove iz prošlosti. A kažu kako je najvažnije raščistiti s prošlošću da bi se mogao suočiti sa budućnošću.

HVALA SVIMA KOJI SU ME PRATILI NA OVOM BLOGU, ALI JA DOISTA NE MOGU VIŠE PRELAZITI PREKO NEKIH STVARI. SPOROST I BREAKANJE - OK, ALI NESTANCI KOMENTARA I DIZAJNA STVARNO SU PREVIŠE. MOŽDA SE VRATIM KADA I AKO SE BLOG.HR SREDI, A DO TADA, AKO ŽELITE, PRATITE ME NA MOJBLOG.HR. PUSA SVIMA cerek
- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #