.marginalno.

ponedjeljak, 13.11.2006.

Dobiti cu posao! :)

Eto me na predavanju, nekako mi se ne da pa sam odlucio malo pisati. Smijesne stvari su mi se izdogadjale u zadnje vrijeme. Otkrio sam neke nove ljude, poceo uciti, spoznao da me drug Staljin napustio. Odlucio sam svoj zivot posvetiti dobrotvornom radu. Vidio sam u novinama kako traze mlade cure i decke za dobrotvoran rad. Nazvao sam i covjek mi je rekao da dodjemu petak u teslinu 9 i pricekam pred ulazom da on dodje. Potom ce nam udijeliti stranke s kojima cemo raditi. Cini me se da mogu pomoci mnogim ljudima tako, iako mi nije jasno sto cu tocno raditi. Rekao je mi da je to rad sa ljudima, svatko od prijavljenih dobije jednog klijenta kojega mora obraditi. Rekli su da ce nas uputiti u posao kad se prvi put nadjemo. Veseli me to, stvarno mislim da mogu pomoci ljudima... Eto drzte mi fige i nadam se da ce me zaposliti. Pusa


Svake minute jedna osoba krene u prostituciju, svakih pola sata neka od osoba nasjedne na ovakav oglas i protiv svoje volje udje u svijet prostitucije ili postane rob. Ne dajte da se to vama dogodi jednog dana, u Hrvatskoj je to sve vrlo zastupljeno, borimo se protiv toga zajedno!
- 22:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #