Tekst pjesme ljubav preko interneta - Velika Gorica

utorak , 15.01.2019.

Miligram - Nadam se da nije ljubav










Dating Site: Tekst pjesme ljubav preko interneta






Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali. Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali.



tekst pjesme ljubav preko interneta

Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali. Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš. Mi ne prodajemo riječi, Osim što je nepredvidiva. Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš.



tekst pjesme ljubav preko interneta

Kaya - Ljubav preko interneta - Ljubav preko interneta Telo mi je uniforma na bilbordima svuda moje lice, lice Zivim burno, nesigurno od Londona pa sve do Ibize, Ibize ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta Svakog dana aktuelna svi me traze telefoni zuje, zuje Nedostizna virtuelna kako mi je niko da me cuje, cuje Ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta Ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta.



tekst pjesme ljubav preko interneta

Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš. Probudi se usred noći Da ti krila kad počneš da padaš. Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno yekst dali Ono što smo dugo skrivali. Nježna i nevidljiva Poda po nama u prahu, Dolazi u jednom dahu, Nečujna i nedodirljiva. Mi ne prodajemo riječi, Osim što je nepredvidiva. Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš. Probudi se usred noći Da ti krila kad počneš da padaš. Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali. Nježna pjesmme nevidljiva Poda po nama u prahu, Dolazi u jednom dahu, Nečujna i nedodirljiva. Mi ne prodajemo riječi, Osim što je nepredvidiva.



KAYA - LJUBAV PREKO INTERNETA (OFFICIAL VIDEO)
Probudi se usred noći Da ti krila kad počneš da padaš. Ljubav preko interneta Telo mi je uniforma na bilbordima svuda moje lice, lice Zivim burno, nesigurno od Londona pa sve do Ibize, Ibize ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta Svakog dana aktuelna svi me traze telefoni zuje, zuje Nedostizna virtuelna kako mi je niko da me cuje, cuje Ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta Ja na vrhu sveta sam svi misle uzivam zasto ja za to jos neznam Refren Evo vec mesec dana kako se budim sama niko vec dugo nema kljuceve od mog stana Evo vec mesec dana prazna mi soba smeta dok svi mi nude ljubav ljubav preko interneta. Nježna i nevidljiva Poda po nama u prahu, Dolazi u jednom dahu, Nečujna i nedodirljiva. Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali. Nježna i nevidljiva Poda po nama u prahu, Dolazi u jednom dahu, Nečujna i nedodirljiva. Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš. Probudi se usred noći Kad se najmanje nadaš. Mi ne prodajemo riječi, Osim što je nepredvidiva. Baca ih, a meki oblaci Jastuke nacrtali Da bi jedno drugom dali Ono što smo dugo skrivali. Nadam se da nije ljubav Volecu te uvek vise kladicu se s vremenom da mogu u mladost da te vratim al ne mogu da budem on Sto si tuzna procvetalo oko tebe lisce palo reci sta te boli nadam se da nije ljubav Presao bih preko svega kao sunce preko snega sta god da je samo nadam se da nije ljubav A ko te pita za kim zalis zasto ti je srce sedo ko te pita zasto si za nebo vezala se nebom, vezala se ti Refren Volecu te uvek vise kladicu se s vremenom mogu u mladost da te vratim samo ne mogu da budem on I da pomerim planine samo jednim ramenom mogu zivot svoj da dam ti samo ne mogu da budem on reci nadam se da nije ljubav Dugo nije zasijalo oko tvoje ne zaspalo sta ti je ziv nisam nadam se da nije ljubav Presao bih preko svega kao sunce preko snega sta god da je samo nadam se da nije ljubav A ko te pita za kim zalis zasto ti je srce sedo ko te pita zasto si za nebo vezala se nebom, vezala se ti Refren.

[7 dating red flags|Speed dating wpb fl|Online dating sites in uganda]






Oznake: Rasta, &, mama

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.