Nothing's complicated. It's just me...

ponedjeljak, 05.03.2007.

Jos anime sranja...koja su jednostavno predobra.

Kako je ovo dobar anime spot, najbolji koji sam do sad vidjela, a nagledala sam ih se. Rofl.
I sjajna pjesma, nema sta...barem meni...
Uzivajte...

Center Of The Universe...U R Mine... ;)

A ovo je FF animacija...koja je olicenje savrsenstva...

FF COTU...

05.03.2007. u 15:05 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 04.03.2007.

Wish me luck.

Eto, sutra idem na natjecanje iz engleskog, iako se bas nimalo nisam pripremala...al eto...rolleyes
A jucer sam bila na kosarkaskoj utakmici...prvi put u zivotu i bilo mi je bas super...thumbup
Samo me nesto brine...
Kao sto jucer Cibona nije igrala kak treba, iako su to profesionalni igraci koji znaju igrati kosarku, kad im nije bilo kljucnih igraca, tako cu i ja koma napisati test sutra...iako znam nesto...i to samo ako ne dobijem jednu poruku...
A nisam ju dobila do sad...no
Tako da...
Ne znam...
Nadam se...
Da neces zaboraviti...
Neces, sigurno.yes

Drz'te mi fige!mah

04.03.2007. u 19:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.