Nothing's complicated. It's just me...

petak, 16.02.2007.

..............................boom................................

Danas cu ubit onoga tko me samo krivo pogleda.
Ustala sam se prije 7...da bi dosla u cekaonu prije 8...i dodjem kod glupe sekice koja mi pocne srat da mi mora izvadit karton...nja nja...puno posla, stvarno...rolleyesi da moja stomatologica ne radi...nakon sto mi je STOMATOLOGICA rekla da radi pon, sri i PETAK od 8 UJUTRO.
Daklem, jelte...lud
Ona nece ni doc danas, bla bla...a od sljedeceg tjedna ni Bog sveznajuci ne zna kad ona radi jer joj pocinju semestri...bang
Ma odi kvragu, pobrala sam se doma, dok mi celjust otpada od boli...
I nikog nema tko bi mogao nes napravit...
Fakat sam pissed off.burninmad

Ali...zato sam jucer dobila, s malim zakasnjenjem, poklon za Valentinovo...najljepsi...cereknesto sto mi je decko rekao...kiss
Uz male slatke pokloncice...koji su tak slatki...ma joj...cerekcerekcerekcerek

I eto...bas sam bila sretna...i sretna se probudila...da bi me sve tak lijepo zeznulo...
Nije moj dan...namcor

16.02.2007. u 08:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.