Nothing's complicated. It's just me...

srijeda, 31.01.2007.

Postoje neke staze kojima moras prolaziti opet i opet iznova.

I ja cu se setkati, trcati, padati po njoj, koliko god treba, ali pod jednim uvjetom...da to radim ostatak svog zivota.

I jucer smo bili na tom Lidranu, whatever, glumili, kao, naravno, nismo prosli, bilo je to i za ocekivati, ali misim stvarno, diskriminacija, gdjica 'dramaturginja', tko vec, kaze da su 'decki jako glumstveni'smijeh, khm, LOL, rofla mene ni ne spomene, a ja sam tam bila najljepsa na pozornicismijehsmijeh, sva sam se skockala u usrani sos i uzasne cipele, nova majica, sve, i NE SPOMENE ME!mad
Gamad.puknucu

Ma idem jest sad, ljuta sam zbog gladi.
Malo sam i bolesna sad...i usnica mi je rasjecena posteno...fight s mobitelom, haha...smijeh

I imala sam...pa recimo da je to bio jedan iscrpan razgovor od otprilike 4 sata i 16 minuta, sama sa sobom, naravno...ali...nisam sigrna da sam bas dosla do nekog zakljucka...eekali sam donijela odluku.
Ali nije to ona koju donosim svaki dan, svaki sat, pa opet i opet da je nikad ne bih provela u djelo.

Sutra pocinje veljaca. Mjesec zaljubljenih i te fore...cerek
Ja necu mjaukati pod tvojim prozorom...wink
Ja se necu ubiti da bi se promijenile neke stvari...
Ja cu samo sudjelovati.
Mijau.
No mozda ne stojim pred zrcalom koje vraca istu sliku.
Treba ga ocistiti...a ja sam jako pedantna.yes

31.01.2007. u 15:48 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.