Nothing's complicated. It's just me...

srijeda, 10.01.2007.

Let me tell you a story.

Vrijeme za novogodisnje odluke.
Ali necu ih pisat, ljudi bi mogli poceti ocekivati nesto od mene.smijeh
Ali...da ispricam jednu malu pricu. Ima jedna slika. U mom svijetu. Lijepa je, meni najljepsa i zelim ju gledati do kraja zivota. Zapravo, zelim ja biti na toj slici. Ali...nisam sliku zastitila od prasine i popravila okvir. eekStrah me da se ne raspadne. Mislim da je vrijeme za restauraciju i da cu biti puno odgovornija prema njoj sada. Zapravo, znam.yesyesyes
A ono sto ja planiram je ono sto pokusavam vec jako dugo. Biti negativ sebe. Bila bi skoro savrsena...cerek
Jbg, treba probat.smijeh
Ali ima par felera...recimo, mrzila bi svog decka, metal i bila gadura.nono
To necemo.
These are out.
Sam cu par losih stvari zamijeniti s dobrima i eto. Voila!smijeh

Vrijeme je da se prestanem bojati. Ali bojim se cega?! ludSve je to u mojoj glavi koja ce uskoro imati novu frizuru. Pa da ju opravdam.

Boze pomozi.smijeh

10.01.2007. u 11:55 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.