Nothing's complicated. It's just me...

četvrtak, 02.11.2006.

Ne zelim vise nikad zaspati...

Sanjala sam najodvratniji san na svijetu...no
Budna sam sad...ali bilo je tako stvarno da nisam bila sigurna je li to uistinu san ili stvarnost...
Ne mogu prestati plakati...no
Jos sad citam glupu sanjaricu i sve lose...
Kontekst sna je uzasno glup i pomalo besmislen...
Ali...kraj sna...uzas...nonono
Ono ceg se najvise bojim...
Da bi na kraju zavrsilo krajem mog postojanja...
Ne zelim da se on ikad ostvari...ne zelim uopce vise sanjati ista takvo.
Ne zelim, ne zelim, ne zelim...

Ali mislim da je moj san posljedica neceg sto je moj decko jucer nesvjesno rekao...a ja sam se nadala da ce odgovor biti drukciji...

Ali nema veze...ja sam sigurna u svoj...yesmeni stvarno ni sa kim drugim, bez obzira na to ima li pravog svrsetka ili ne, ne moze biti bolje...
Kod tebe mozda nije tako...jer ti ne znas bi li ti sa curom koja moze svrsiti, a volis ju kao mene, bilo bolje...
Jer nikog ne bi mogla voljeti kao tebe...ali ja povezujem sex i osjecaje...
Moja mana...
Zao mi je sto ne mozes samnom potpuno uzivati...

02.11.2006. u 08:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.