Nothing's complicated. It's just me...

srijeda, 30.08.2006.

On the road again.

Sa jos puno ljudi, nesto ih posjecuje ovaj blog, odoh na maturalac u Amsterdam.mah

Sve spremno?

Ni blizu.
nonolud

Bas gledam 300 eura. I putovnicu na kojoj izgledam ko brat kojeg nikad nisam imala.smijeh Odjeca na krevetu...ljekovi u vrecici...tusiranje me zove...lijepa topla vodica...zijev

Digitalac spreman...pola baterije, samo, imala sam vaznog posla danas, cijelu jednu sliku sam proucavala...winka kad mi je to najdraza slika na foticu trenutno.yes Planiram snimit jos bilijune takvih. I onda jos beskrajno slicnih. naughty

Macak zna da idem, smajhla se po meni...prede...stara cmolji...ah.lud

A sta, vidimo se, cujemo se, pisat cu za tjedan dana...uzivajte u skoli...SUCKERS!smijehroflsmijeh

30.08.2006. u 21:46 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.