Disasterpieces

nedjelja, 12.02.2006.

Nedjeljni komentar

Mislin da san malo zanemaria blog ovih zadnjih tjedan dana , pa rehok sebi , hajde da to ispravimo....

Svašta se događalo ovih zadnjih dana pa ću i ja reči par riči o nekin stvarima...
Prva stvar šta san se sitia je ono sa karikaturama Muhameda i podivljalim muslimanima.. Pošto san za maturalnu radnju uzea Križarske ratove , uša san malo dublje u taj problem nepodnošljivosti između kršćana i muslimana . I mislin da imaju pravo šta su onako popizdili kad je objavljena ona karikatura. Ne kažen da sad tribaju šta ja znan , palit veleposlanstva, ubijat kršćane , a kamoli palit nečiju zastavu , ali ih shvaćan... Mi ne možemo to skužit , al njima je vjera nešto najvažnije u životu , mole se 6 puta na dan Bogu , poštuju zakone Kurana i cijene ga više nego svoj život itd itd i zamislite sad kad su vidili da su neki , po njima , «krivovjernici» se uvatili sprdat sa najvažnijom ličnošću u njihovoj povijesti ... i to upravo oni koji su u prošlosti , ka , u ime svog Boga palili , pljačkali i ubijali po čitavom muslimanskom svitu... Ne moš ostat miran samo tako... Al dobro , to je samo moje mišljenje....

Jučer su u Crtaoni bili Anima (to znate ko su =) i Panaceja (riječki bend ,nekakav hc punk) . Prvo san «zakasnija» na Animu tj. Kad smo došli već su počeli , a na kraju te riječane nisan ni čuja zbog... nečeg drugog =) ... pa ne mogu dat sud o tom koncertu ...
Uglavnom , šta san tija reč , na ulazu su ka stavljali znak kad bi uša tako da znaš ko je platia a ko nije i crtali su srce .... To srce san jutros po ure pra sa ruke i jedva san ga skinia ... Možda je tako sa bilo kojin znakom al ovo mi je baš upalo u oko ... Stvarno kad ti neko tako uđe «pod kožu» nije ga lako izbacit , ma kolko se ti trudia i ma kolko zna da to šta radiš je krivo...Zaključak – slušajte svoje srce i nećete pogrišit =)

To bi bilo to za sada , valjda neće opet bit rupa od tjedan dana do novog posta....
I da stavin par pozdrava – redom kako su mi ostali u sjećanju od sinoć – dakle pozdrav Vinku, Sjesenjinu , Ketkilleru , Q-u , Munji , Aresu4 , ne gledaj me tako, cicibeli , animaniacu te bullshicu za kojeg se nadan da je živ hehe...
Koga san zaboravia nek skuža....

Pozdrav...

- 20:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #