Disasterpieces

ponedjeljak, 30.01.2006.

Kada stvari krenu loše

Ovo nije dobro... Pokvarija mi se mobitel. Zapravo nije se pokvarija nego se ne može napunit. Dođe na isto. Pa san ga jutros iša odnit na servis. Pa su mi rekli da donesen garanciju. Pa san je tražia po kući cilo fuckin´ jutro... Naravno da je nisan naša... Al glavno da san naša Vip podsjetnik , kako aktivirat mms , letak sa novim vip proizvodima i ostale nepotreben stvari...popizdia san...garancije nigdi. Dobro...reka san sebi , ćaća će «sponzorirat» popravak i sritan se uputia prima t-centru jer san nakon višemjesečnog natezanja sa materon napokon je uspia nagovorit da uzmemo max adsl. Ona , koja nema blage veze o kompjuterima , je umislila da je internet zlo i da ja onaj sekund kad se pritakan da radin nečasne stvari i da će me policija gonit... Uglavnom , doša san u t centar di mi je ona teta šta radi ljubazno rekla da se trenutno ne može dobiti max adsl , dok se ne proširi mriža ili šta ja znan već šta , i da nezna kad će to bit , al da će mi svakako javit. Sad , to može bit sutra al može i za 4 miseca.... ufff.... dobia san taj osjećaj , kad nešto «pođe po zlu» to napravi cilu lavinu i sve ode u qurac... nadan se da se varan ... i tako san cili sjeban doša u školu ...srića ima ekipe u razredu za sprdanje pa me bar to malo oraspoložilo ... Al dobro , bit će bolje , valjda ... iako već vidin svjetlo na kraju tunela – subotu , crtaona (ko nezna šta je onda tamo , nek ne čita više ovaj blog =) ) .....
I da se na kraju vratin na mobitel... kako je u qurcu bez njega , nisan moga virovat. Baš mi je posta potriban . Stvarno , tek kad ostaneš bez nečega , počneš cijenit to ...

Pozdrav

- 22:42 - Komentari (10) - Isprintaj - #