drums only / all I got is insane!

ponedjeljak, 01.10.2007.

Como estais amigo?

np Iron Maiden "Como estais amigo"

Nakon relativno uspješne akademske godine, puno sunca i odmora diljem istočne obale Jadrana eto i mene opet!!! (Hm, ni sam ne znam što je web-asocijalca poput mene uopće nagnalo da se ponovno pojavim na blogu :/) Treća godina je upisana, od 12.00 se sluša meni (barem dosad) najzanimljiviji predmet: patologija.... puna logike, neopisivo sočnih bolesti i obdukcija. Hell yeah!

np Iron Maiden "The clansman" (u početku su mi na tu pjesmu suze išle, uffff =)

Već par dana imam onako "Medicinski bio ritam" (powered by Medical textbooks) - navečer ne mogu zaspati, pa vrijeme tratim gledajuće polemične dokumentarce (Fahrenheit 9/11 - "the temperature when freedom burns", Bowling for Columbine, Super Size Me,....) ...eh još sam od my darling na poklon dobio Maidenov dvd "Death on the road" pa sam sada u glazbeno-intelektelnom smislu hoooorny (a ne samo u tom :P).

np Iron Maiden "Wasted years" (opsjednutoooooost :D)

Koliko je grelo na bubnjevima toliko je. Vremena za vježbu nije bilo dovoljno (a meni nikada ne bi bilo dovoljno).... ali par novih pjesama je skinuto.... heh.... Jako mi je privlačna Njemačka kao zemlja.... jako pedantna, točna, pouzdana, nikad ne dopušta gamad na vlasti......(barem ne već zadnjih 62 godine.... iz pogrešaka se uči :)

np Iron Maiden "Children of the damned"

Ne znam što će biti od ovoga bloganja.... ekipa bubnjara i riječkih kreativaca je napustila (barem koliko sam obaviješten) weblog vode pa mi nije više ni zanimljivo.... na ostalim blogovima se prestalo pisati.... ah :(

Na Maidenima u Beogradu i Ljubljani bješe super.... ali mi u Ljubljani nisu dali da unesem fotić (da a onda sam se ugurao u prvi red i cijelo vrijeme imao priliku za slikanje bubnjara, basista i gitarista >:( arghhhhhhhhhh)

Dobro, zato barem par slatkiša from the metropolis:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"The trooper" kuuuul:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eddie izašao tokom "The evil that men do" ...oho!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bubnjevi Nicka McBraina.... uhhhhhhh hehehehe...

Sad mi se ipak već spava tako da ću završiti ovaj post.....zzzZZZ....
READ YA!

P.S. Bijah i na Dream Theateru u Domu sportova ali to je već za odlikaše.... heh....
- 00:38 - Left behind (2) - Spit it out - #

<< Arhiva >>