srijeda, 18.10.2006.

osjecam prazninu.....

osjecam prazninu u zivotu....
danas kao da sam osjetila da sam izgubila najbolju prijateljicu u zivotu.kao da me izdala.ostala sam sama.osjecam da joj ne smijem nista reci.kao da me svima reci,ismijati me,da mi nece vjerovati.da me nece shvatiti ozbiljno.a to ne zelim.ona mi je bila najbolja frendica u zivotu.a sad osjecam da rađe mogu svojo najvecoj neprijateljici reci sve o sebi a da njoj ne mogu.
shvatila sam da je ona jako nezrela.da se bedira zbog gluposti a da drugi imaju vece brige a ne bediraju se.ona samo zeli da joj bude dobro u zivotu.ako nije onda je i bedu.

mislim pricam o glupostima.....ko da nekoga zanimju moji problemi.....


dijete sotone

- 16:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.