Sweet girlz

subota, 08.07.2006.

Napokon novi pooost!!!

Napokon sam uhvatila vremena da napišem novi post.......
Večeras ćemo ja i Anči malo u Gs. Nismo već dugo bile u gradu, pa smo jako uzbuđene...
Ja sam very, very, happy jer sutra možda idem u Karlobag sa svojom ekipom, idemo na hotelsku plažu, jer je tamo naše uobičajeno mjesto.........
A još me više veseli što ovu nedjelju poslije Karlobaga idem Ančiju u Rijeku, na tjedan i više...
To me veseli jer više ne mogu biti u Lici, želim se na neko vrijeme izolirati s tog područja, osjećam se kao da me netko cijelo vrijeme prati svaki moj korak....
U Perušiću a i u Gospiću su mi svi počeli ići na živce, nemojte se uvrijediti ali jednostavno je tako......... i užasno sam vesela jer idem Rijeku.
A nadam se da ću se tamo opustiti kako Bog zapovida.......
Više mi je i bezveze ići subotom van, kad je odjednom nestala naša stara ekipa...


ONO ŠTO JE NEKAD BILO, TOGA VIŠE NEMA..........
Ljubi vas vaša Kate

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #