Sweet girlz

petak, 16.06.2006.

PLACA :)

Danas smo ja i Ana išle u Gospić, pošto je bio sajmeni dan, kako bi to mi Ličani rekli placa. Po jutru se dan poznaje, pa smo mogli zaključiti po današnjem jutru da će danas biti vatreno. Krenule smo ujutro oko pola 10, a u Gospić smo došle u 10. Najprije smo otišle na placu, prošle smo kraj Kundre i nismo mogle da ne svratimo. Sjele smo van, na terasu, a tu su nam društvo pravili Mayacha, Pavlina, Iva, Milky, a kasnije je došao i Mića, uz razgovor smo pijuckali cedevitu i gasili žeđ. nakon dugog odmaranja, krenuli smo u fast food, a kasnije u shopping. Nakon obavljene kupnje, srele smo Galca, koji je trebao ženski savjet, za kupnju košulje, pa smo i tu morale s njim u još jedan shopping. Izmorene do iznemoglosti žurile smo do Budačke jer nas je tamo čekala moja stara kako bih s njom otišle kući............


Svi znamo da je subota dan za izlazak, pa sumnjam da će tko sutra navečer ostati kod kuće.
Za mene i moju Anu znam da nećemo. Već odavno planiramo sutrašnji izlazak.
Pošto nismo slavli kraj školske godine, odlučili smo da bi zato najbolji dan bio subota, na slavlju će se pridružiti i moja Ana. Najvjerovatnije ćemo otići u Bizzare club, ili kako bi to svi rekli kod Kundre.
Kasnije planiramo otići u Ghetto, oko 23 kad je najzabavnije, a poslije njega u Amadeus.
Nadam se da će sutra navečer biti jako vatreno!!!!!!!!!!!burninmad
Ovo je sve za danas..........


P.S. BUBA I MI TEBE JAKO VOLIMO...... PUSSAkiss


Image Hosted by ImageShack.us

- 16:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #