Ne možeš svima udovoljiti!

30.10.2006., ponedjeljak

Status report...reka bi moj preprošli siemens!

Nisan ima net dobrih jedno dvadesetak i kusur dana...probija san!
Sad je opet dobro...

Šta ima novog kod vas?
...zanimljivo!



A kod mene?

Eto nismo više u skl-u pa sad po cile dane sređujemo onu nesritnu prostoriju izad kuče mi...moga bi stavit koju sliku kad se napravi! Al otom-potom!
Drago mi je šta se radi dosta novih mladih pank bendova od kojih i ja sudjelujem u dva...jebiga...mlade nade, scenu grade!
A šta da van više kažen...jedva čekan ovih pet dana da malo na duže vrime ubijen oko...iako se još uvik osječan kada je lito! Jer ništa skoro ne radin u vezi škole...a i mater mi se još uvik kupa doli na ježinca kraj punte, dok se več neki gori smrzavaju! (čua san da je u ZeGeu dosta ladno, jel to točno?)
Uz to planiran u ZG za ovih pet dana praznika...što je teško financiski ostvarivo jer opet su poskupile karte za do gori (povratna 244kn)...tako da! A na bivak u Vošac na Biokovo mi se baš nekako ne da ič...

pozdrav...malo ču česće pisat odsada! skužajte...



- 01:26 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 288649455

Veliki dio mog života...
KLIK...

Image Hosted by ImageShack.us

"Četri najvažnije stvari na svitu!"
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Number of online users in last 3 minutes


Counter
Counter

Ovaj counter je u funkciji od dana-23.03.'06