Ne možeš svima udovoljiti!

25.07.2006., utorak

12 dana lipote...

Naradija se jesan...pošteno zalija taj rad...i najvažnije odmorija dušu i tilo!
Naime bija san na logorovanju sa izviđačima (rekli bi budale:" pa šta vi to izviđate?")...
i bilo nas je poprilično puno nakon dosta godina...i napokon se pokrenilo nešto!

A sad san se vratija nazad u ST-e (tj. prekjučer san se vratija) i opet mi je sve čudno i volija bi se vratit nazad! I počinjen sa novin radnim pobjedama...(mat)

Do tad pozdrav i jedna pjesmica koja je uz još jednu mnogo popularniju pjesmu obilježila ovo logorovanje!

MALI DUĆAN


Svakog ljetnog jutra
Kroz škure moga stana
Prve zrake sunca
Dopiru izvana

Diraju mi lice
Dok pored tebe spavam
Klize nam niz leđa
Budim se a sanjam

Onda pijen kavu
I frape od banana
A na stolu
Prazna kutija duvana

Ja tebe trebam svaki dan

Mali dućan, otok sunčan
Mali dućan daj mi duvan
Pet kolača, šest banana, jedno mliko
A di si stavila banane?
A di si stavila banane?!

Svakog ljetnog jutra
Gospođa Mira iz dućana
Sa smiješkom pita
Što vas nosi k nama danas

O, dobar dan gospodine Gogo
Što želite danas?
Daj mi kilo poma, kilo bresaka,
Jedno mliko i dva jogurta
Daj mi duvan
I deset deka kave
I šta ja znan...
Molim?
I šta ja znan…

A kondome? Kondome tražite svaki dan…


Mali dućan, otok sunčan
Mali dućan daj mi duvan
Pet kolača, šest banana, jedno mliko
A di si stavila banane?
A di si stavila banane?!

- 01:55 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 288649455

Veliki dio mog života...
KLIK...

Image Hosted by ImageShack.us

"Četri najvažnije stvari na svitu!"
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Number of online users in last 3 minutes


Counter
Counter

Ovaj counter je u funkciji od dana-23.03.'06