Di padre - Blog.hr
By:DiPadre

srijeda, 25.07.2007.

Dugo nisam pisao postove a da vam pravo kazem izgubio sam volju i inspiraciju za pisanjemrolleyes.Evo u kratko cu vam ispricati dosadasnje dane.Prije par tjedana bio sam u Baskoj vodi i isao na tubu(za one koje neznaju to je ono kad sjednete u kolut i gliser vas vucesmijeh).Bilo je predobro dok nisam razbio usnu.U pocetku to uopce nisam osjecao sve dok mi nije rekla sestricna da mi tece krv iz usnice.Mislio sam da je to malo ali kad sam vidio koliko mi je krvi isteklo i kako mi pola usne otkinuto nisam vise to mislio...namcor.I tako svi su mi govorili da moram ici na sivanje a na kraju nisam nigdje otisao.Jos danas mi nije potpuno zaraslo ali valjda tj. sigurno hoce.Drugi zanimljiv dogadaj je bio prije nekoliko dana ali u Bristu(pokraj Ploča).Sa frendovima sam iso u neki disco na otvorenom(na plazi Pineta).Bilo je pre***eno cagalo se,pilo,opijalo...i tako ja pio malo pelinkovca i udarilo me u glavu pocelo me mantat zlo mi je bilo.Ugl. bilo je odlicno.Kaj da vise kazem bilo je odlicno...smokinparty

I DA NE ZABORAVIM POZDRAVLJAM EKIPU IZ ŠIBENIKA...

- 00:12 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




desing by ...:::DiPadre:::...

..::Di Padre::..

Moj
banner--->





Nisam znao kaj da radim...pa evo...napravio sam blog...
U njemu cu pisati neke zanimljive dane ako ih bude bilo nadam se da oce...i tako uzivajte citajuci...:)








Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Ime:Roko
Rođen,god,raz:9.2.1994...14... idem u 1 raz...
Nadimak:raketa,role,roks...
Volim:hm....cure,rukomet...
Ne volim:hm...neznam
Treniram:rukomet
Slusam:
I <3 TECHNO ...pjevazubo

JA;)-->