OPREZ!!! - Di padre - Blog.hr
By:DiPadre

subota, 23.06.2007.

OPREZ!!!

Hy ppl...današnji dan je bio preheben.Probudio sam se u 13.00 h...(krevet je bio udobannaughty).I normalno kao svaki put otisao sam se okupat u moru koje je bilo malo hladnije nego ono jučerašnjo.Ovo je za nevjerovat ja sam se điro na dušeku i kad mi je dosadilo ostavio sam ga na plazi i otisao plivat,kad odjednom ja vidim neki lik (poslje skuzio da je bosanac)uzme moj dusek i stavi djete na njega i pocme se đirat.Ja ono zbunjeno gledameek.Nisam htijeo nista poduzimat bas me boli briga kupit cu novi...ali mislim tako nesto tuđe uzet...no coment.Nakon toga smo ja i sis otisli na piće sa starim.Pocela je neka tema o spolnim odnosima,naravno kao uvijek takve poremecene teme zapocne moja sisterka vama poznata kao ~GUMELINA~...ehe.Nisam nista rekao jel mi je poremeceno pricat sa tatom o sexu...Odjednom moja sestra izvali cuvenu recenicu_DUREX=CONECTING PEOPLE(svaka castthumbup)poceo sam se valjat od smijeha...Nakon toga navecer smo otisli u grad(šibenik)na otvorenje festivala na kojem je bilo glupo i dosadno.Kad smo se vratili iz grada isli smo na nocno kupanje na kojemu je bilo prejebeno ja i moi frendovi smo se zajebavali igrali picigin i tako ubijali vrijeme do kasnih vecernjih sati...eto to bi bilo to...p.s. ljudi nemam jos slike radim na tome...

poŽž






- 21:04 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




desing by ...:::DiPadre:::...

..::Di Padre::..

Moj
banner--->





Nisam znao kaj da radim...pa evo...napravio sam blog...
U njemu cu pisati neke zanimljive dane ako ih bude bilo nadam se da oce...i tako uzivajte citajuci...:)








Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Ime:Roko
Rođen,god,raz:9.2.1994...14... idem u 1 raz...
Nadimak:raketa,role,roks...
Volim:hm....cure,rukomet...
Ne volim:hm...neznam
Treniram:rukomet
Slusam:
I <3 TECHNO ...pjevazubo

JA;)-->








Hy ppl...današnji dan je bio preheben.Probudio sam se u 13.00 h...(krevet je bio udobannaughty).I normalno kao svaki put otisao sam se okupat u moru koje je bilo malo hladnije nego ono jučerašnjo.Ovo je za nevjerovat ja sam se điro na dušeku i kad mi je dosadilo ostavio sam ga na plazi i otisao plivat,kad odjednom ja vidim neki lik (poslje skuzio da je bosanac)uzme moj dusek i stavi djete na njega i pocme se đirat.Ja ono zbunjeno gledameek.Nisam htijeo nista poduzimat bas me boli briga kupit cu novi...ali mislim tako nesto tuđe uzet...no coment.Nakon toga smo ja i sis otisli na piće sa starim.Pocela je neka tema o spolnim odnosima,naravno kao uvijek takve poremecene teme zapocne moja sisterka vama poznata kao ~GUMELINA~...ehe.Nisam nista rekao jel mi je poremeceno pricat sa tatom o sexu...Odjednom moja sestra izvali cuvenu recenicu_DUREX=CONECTING PEOPLE(svaka castthumbup)poceo sam se valjat od smijeha...Nakon toga navecer smo otisli u grad(šibenik)na otvorenje festivala na kojem je bilo glupo i dosadno.Kad smo se vratili iz grada isli smo na nocno kupanje na kojemu je bilo prejebeno ja i moi frendovi smo se zajebavali igrali picigin i tako ubijali vrijeme do kasnih vecernjih sati...eto to bi bilo to...p.s. ljudi nemam jos slike radim na tome...

poŽž







| Commentiraj (20) | Printaj | °°° |

<< Arhiva >>