Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

samo za N I K U (brasha,brasha ...brasha)
MySpace Layouts

It is just my style!!!

utorak, 20.09.2005.

ah eto tako

Image Hosted by ImageShack.us
evo tako proso mi jos jedan vikend!!bas mi je brzo proso !!lai sta ces jucer sam bila na kavi sa nikicom i andrejicom !!poslije toga sam dosla doma rucala i otisla lec jer mi je bilo lose i hladno mi je bilo !poslije me tata probudio reko mi je da idem s njima u king kros da mi kupi trenirku i neku majcu jer mi to kao treba .. joj kako se moj tatica brine za mene !!i ustala sam odma natravno !kad smo dosli tamo covjece ljudi je bilo ko u prici.... a kad smo usli unutra jos i vise!dobro uglavnom..dosli smo u onaj veliki sportski ducan di ima maraka:nike adidas iitd.... li nisam nazalost nis nasla jer je sve vise manje rozo ili bijelo!rozo ne podnosim a bijelo uvijek uprljam i bilo je malo brojeva!! jedina trenirka koja mi se svidjela ...naravno nije bilo brojaaaaaaa!aahh samo xs i s !!-nisam bas tak sitna meni treba M!!!!!!!!ahh poludila sam bila sam tak u kurcu ,no stari mi je reko da cemo preko tjedna ic pogledat u ilicu u onaj glavni nike ,pa cu tam sigurno nes nac!!!PA NARAVNO DA OCU!!!!heheh jedva cekam !danas skoli nije bilo nis posebnoga !!nismo imali niti prvi ni zadnji sat !!heheh blago nama !!hehe e da i ams mi ima deckica ,meni nije nis posebno ali o ukusim se ne raspravlja...no svjedno drago mi je zbog nje !!hehe aj kissssaaamm vas sve !!!!jojj da ja na luku zaboraviillaaaaa danas sam ga vidjela i pozdravili se sam !ali nema veze ima jos dana hehe =)!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:45 - komentari (3) - - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ime mi je vida btw. zivim u zgrebu .idem u 2.srednje.imam 15 i po godina(sad 27.3 cu 16 weeeee)!!!!!!slusam sve sto mi se svidi ma svasta !! !!myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

border="0"

border="0"

border="0"

MySpace Layouts

MySpace Layouts