Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

samo za N I K U (brasha,brasha ...brasha)
MySpace Layouts

It is just my style!!!

nedjelja, 18.09.2005.

alo ljudi!

evo sada sam dosla domeka hehe !uglavno danas idem ja u 11 se nac sa nikicom i andrejicom u gradu i ponjela stvari za instrukcije iz matise kao bile su mi u tri!! heeh odemo mi u rock caffe tam smo bile negdje sat i po pricale i tak uputimo se mi prema ciboni pjesice kako da me otprate na instrukcije i kaze meni andrejica :vida pa kad dino dolazi uz zg-mojj bivsi sa visa !!ja kznem da nezna mi ga nazovemo i on u zagrebu a nagovorile mi njega da ide sa nama na kavu!!hehe bila sam happy i mi se nasli na trgu izljubili smo se i tak ! zntae ono !!heh odvedemo mi njega opet u rock na kavu hehe nzapricale se snjim i ja viim vec tri a ja trebam biti na instrukcijama ,nazvala zenu i odkazalal heheheh tooooooo!i tak mi bile jos pol sata uu rock pricale s njim zekale se !!joj dino moj tak mi j zgodnicki stalno smo se ONAK pogeldavali onak duboko znate vec!!sjetila sam se kako nam je bilo lipo !!naakraju smo ga isle otpratiti do dubrave sa tram naravno i tam mi cekamo s njim da neko dode po njega!!uglavnom sosla sam doma negdje oko 6 oprala kosu i u 8 opet isla van pa sve do sada bila sam uglavnom u baredu pa u mambu pa u sokolu heeh onda je stara morala doc po mene!vani mi je danas bilo bas ok malo me lupila u glavu jucie votka i jedan breezzeeerrr!!hehehee uglavnom mislila sam nna dinu cilo vrijeme neznam zas ma zanm ja da mi se svida moj lukica ali ipak kad se sjetis kak mi je bilo nekakvi me trnci onda produ neznam zas!!!luku nisaam vidla na nekom partyju je,!!ono sta ocu rec u vezi ova dva dececa ,PA NEMOGU VALJD sa GUZICOMM SJEDIT NA 3 STOLICE jel tak??heh aj skuzajte na greskicam pri pisaanju jer nisam bas u stanje !!
svima jedan veliki kisssss za one koji me citaju!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:17 - komentari (1) - - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ime mi je vida btw. zivim u zgrebu .idem u 2.srednje.imam 15 i po godina(sad 27.3 cu 16 weeeee)!!!!!!slusam sve sto mi se svidi ma svasta !! !!myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

border="0"

border="0"

border="0"

MySpace Layouts

MySpace Layouts