Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

samo za N I K U (brasha,brasha ...brasha)
MySpace Layouts

It is just my style!!!

subota, 03.09.2005.

sada sam se definitivno vrtaillaaaaaaaaaaa.......

evo mene ljudi ja se vratila sa moraaaa!napokon! sada sam ovih 8 dana bila na visu sa mojom nikicom i bilo mi je superr!ee nemreem vjerovat da za 2 dana pocinje fucking school!joj da barem traju praznici jos barem jesec dana -I WISH!!!Sada na visu mi je bilo super naravno!!e drustvo genijalnooo ,ali u vezi deckiju nisam sa nikim bila -dino je propali slucaj rekla sam mu da je preveliki zenskar,ali da mozemo biti frendovi jer ipak znate ono sad da nebi bilo.... a vidi se da se ja jos njemu svidam jer uvijek kad bi usla u taj kafic gledali bi se a cura bi ga grlila a on je u ene gledo heeelloooooo gdje je tu ljujbavvvv!????no big deal !!inace sa drustvom smo se zabavlajli na plazama i po danu i navecer ,navecer bi naravno tam pili i pusili .prvi put u mom zivotu bilo mi je zlo od alkohola -od 2 jucie -votke?!ma uglavnom jucer nam je bila najbolja vecer natavno zadnja noc..... jedva smo se odvojile od njih svih od nase ekipe veeelikeeee ,e ti visani su stvarno preeludi i toliko mi je zao sto sam otisla cak sam i plakala ahhe vo ljudi to vam je to !!pusaaaa svima
ubacit cu jednu slikicu mene i nikice !!!!kisss

- 20:09 - komentari (0) - - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ime mi je vida btw. zivim u zgrebu .idem u 2.srednje.imam 15 i po godina(sad 27.3 cu 16 weeeee)!!!!!!slusam sve sto mi se svidi ma svasta !! !!myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

border="0"

border="0"

border="0"

MySpace Layouts

MySpace Layouts