ponedjeljak, 22.01.2007.

joooj..ovo je nedan..

sto se kasnije probudim,to sam taj dan umornija.. ovo je jedan od onih nedana iliti produzena nedjelja ili kakogod..FUJdan.. jos ova gubava kisa paducka cijeli dan..nisam se udostojila ni do faksa otic.. mozda i bolje..
slusala sam danas vakulu i bolje mu je da se ne sali s najajvljenim snijegom u srijedu.. svako malo neka prica o snijegu,a od njega ni pahulja.. treba mi ta cista bjelina da me probudi i digne.. da mogu chillati pored prozora i par sati se ne odvajati od pogleda..(bar neka korist od zivota na brijegu..)..
osjecaj spokoja kroz potpuno bijela brda,tlo,stabla u kontrastu sa misticnim,pomalo stravicnim,crnim nebom balansira pokoja ulicna lampa postizuci sveprisutnu ravnotezu univerzuma..

i onda me gruba realnost probudi i shvatim da se vakula ponovo salio..

i sto mi preostaje?! ono sto me nikad nece napustiti,iznevjeriti,razocarati.. masta...

- 19:45 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moje misli,stavovi,pokoja pjesma..

NESTO O MENI

IME: lucija
GODINE: 19(strijelac)
VOLIM: pjevati,kafenisati,izlaziti,
plesati,chillati,gotovo bilo koji oblik zafrkancije...
sunce,more,snijeg,planine,
zelenilo,VJEETAR!
iskrene direktne tople duhovite ljude
ZANIMACIJE: osim sto studiram,
pjevam u klapi,
tu i tamo zasviram gitaru, izlazim, zafrkavam se, smijem se,placem,
rugam,tjesim,
slusam,meljem,pametujem,
vristim,sutim,osjecam,
patim,uzivam..
dakle.. COVJEK SAM!

posto sam nova u ovome, od cyberprijatelja (blogera dakle) znam samo 1 ( a njega cak i poznajem)..
UMJETNIKUDUSI. neznam kaj mu je ovih dana s blogom,al ljudi odite na njegov blog; naci cete predvnih pjesama! pozdrav igiju