Tamarin svijet

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KomentariOn/Off

Opis bloga
Moj blog bit će onakav kakavi su i drugi, normalan, šala, ljubav, prijateljstvo...

Moje fotke:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ove slike slikane su u mojoj sobi, na tim slikama sam ja a iza mene su Dinove slike, tj. 4 panoa polijepljena Dinovim fotkama, ti panoi nalaze se iznad mog kreveta, izradila sam ih sama uz malu pomoć svog tate.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


OVA SLIKA JE SLIKANA KADA SU DINO I LORENA IZVLAČILI SRETNE DOBITNIKE SUPER NAGRADA U DJEČJEM KLUBU, TADA SU I MENE IZVUKLI I ZBOG TOGA SAM JAKO SRETNA,.
Image Hosted by ImageShack.us



Moj najveći idol Dino Jelusić, što reći za njega? Hm,..pametan, najbolji prijatelj kad god trebaš pomoć ili nešto ne razumiješ, voli se šaliti, talentiran, zabavan, duhovit, jako dobar, najbolji, i zauvijek jedini takav,..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ova slika je s Šalate- Dinovog koncerta na kojem sam bila dobitnica njegove jakne

Image Hosted by ImageShack.us

Moj idol Lorena Jelusić, ona mi je jedna od najboljih frendica, jako je pametna, talentirana, dobra, voli jako pomoći,…. Ma najbolja je,..

LORENA I BRUNO
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

LORENA I DUNJA:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

LORENA I JA:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NA OVOJ SLICI SMO DINO I JA.

Image Hosted by ImageShack.us


DINO I LORENA:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




CHAT

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Stranice koje redovito posjećujem:


Dino Jelusić
Moj forum -
Moja stranica
Blog moje naj frendice Ane
Blog moje prijateljice Delile

Helena
Ivona
Klaudija

Toni
Matko






Ti si posjetioc broj:

Free Counter
Free Counter


Nešto o meni…
Ime mi je Tamara Ban
Živim u Donjoj Stubici.
Rođena sam 25.8.1992. u Zaboku
Moj e-mail je: tamaraban@net.hr


Volim….
Prijatelje, roditelje, seku, svog preslatkog hrčka Keku,
svoje papige Miku i Kiku, mjuzu, sklapanje
novih prijateljstva, ROCK, pjevati, plesati, čokoladu, pizzu,
šaliti se, smijati, fotkati sebe i sve oko sebe, pisati pjesme, savjetovati frendove,
dopisivati se, nasmijavati ljude..…
Volim crnu, narančastu i zelenu boju, ali najviše crnu.

Ne volim..
ljude koji misle samo na sebe, škrtost,
mržnju, krastavce, papriku, juhu, narodnjake (fuuj) al nemam ništa protiv ljudi koji ih slušaju,
…i ne volim kad nemam na računu na mobu. (haha)

Moje neispunjenje želje su:
Imat jedan solo nastup, imat svoju pjesmu. Imala sam neki nastup
sa frendicom, imamo zajedno pjesmu. Ali ja bih pokušala sama…
Imam vjere i nade da ja to mogu….


















Image Hosted by ImageShack.us
Moja frendica Ana, susjeda, idemo zajedno u raz., znam ju od kad se rodila, pošto sam ja starija 2 mjeseca. Super frendica kakvu bi svi poželjeli.

Image Hosted by ImageShack.us
Moja schwesterica Tajći

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je moj najdraži prijatelj samo kaj sam ga malo pofarbala… hehe =)


Dino
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MOJA OBITELJ I DINO:

Image Hosted by ImageShack.us

13.01.2007., subota

Dragi moji prijatelji….


Jučer sam se sa svima posvađala doma. S nikim ne razgovaram već dva dana. Sad kad sam u badu, ide mi lakše napisat dobru pjesmu, pa moram bit razočarana, tužna i sve najgore da napišem dobru pjesmu za Manuelu i mene. Više ne pjevam s Mateom. Moja nova partnerica za pjevanje je Manuela, ima predivan glas i sama je predložila da zajedno pjevamo. Meni je to u početku bilo čudno.. jer ona ide u glazbenu i ima stvarno dobar glas, al rekla je da joj se sviđa moj glas i da bi jako željela sa mnom pjevati. Ja se slažem.. Svaki početak je težak.. Sjećam se kako mi je bilo teško kad sam radila sa Mateom pjesmu. Al smatram da uspjeh nije kad uspiješ od prve, uspjeh je kad uspiješ nakon 11-12 padova. Na greškama se uči. Ja nikad ne odustajem. Inače da vam kažem, više mob. ne koristim kao prije jedan od razloga je što će vjerojatno drugi tjedan na servis, ali imam još mnogo razloga.
Kao što vidite dizajn nisam još stavila. Hvala svima koji su mi pomagali raznim savjetima, a najviše hvala Toniju, on mi je to najbolje objasnio. Sve kužim kak ide, jedan od onih 4 kodova trebam prebaciti u html kod predloška, sve kodove sam isprobala, nijedan mi ne odgovara. Ne znam.. Tražit ću i dalje pomoć, ne ću odustajati. To nikako. Ispričavam se svima koji su mi ostavljali komentare a ja njima nisam. Ja ne smijem biti puno na netu, pa ne stignem komentirati. Sad kad počne škola još manje ću moći i stići. Nemojte mi molim vas zamjeriti na tome. Ja bi vam svima ostavila na stotine komentara da mogu…
Volim vas sve!!!!

- 20:31 - Napiši mi nešto (33) - Isprintaj - #